تداوم بمباران غزه؛ مردم هیچ‌جا در امان نیستند + فیلم

با تداوم بمباران مناطق مختلف نوار غزه در صبح امروز پنجشنبه، سخنگوی وزارت بهداشت غزه از شهادت و زخمی شدن شمار دیگری از غیرنظامیان فلسطینی بویژه زنان و کودکان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از ایرنا :  سخنگوی وزارت بهداشت غزه از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف این باریکه خبر داد که بر اثر آن شماری شهید و زخمی شده‌اند

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به حملات ددمنشانه خود به مناطق مختلف غزه ادامه دادند.

منابع فلسطینی صبح امروز اعلام کردند که منزلی در محله «التفاح» در شرق شهر غزه هدف قرار گرفت.

همچنین جنگنده های "اسرائیلی" صبح امروز دو موشک به سمت بیمارستان کودکان در «النصر» در غزه شلیک کردند که طی آن شماری زخمی شدند.

 

دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه هم اعلام کرد: بر اثر حملات جنگنده های رژیم صهیونیستی صبح امروز به منزلی در منطقه میدان «الشوا» در شهر غزه شماری زخمی شدند.

همزمان «اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت غزه گفت: مکان امنی در غزه وجود ندارد و اشغالگران جایی نمانده که هدف قرار نداده باشند. بر اثر این حملات طی ساعات گذشته شماری شهید و زخمی شده اند.

بر اثر بمباران صبح امروز سه منزل در بنی سهیلا در شرق خان یونس در جنوب غزه هم ۶ نفر شهید و شماری دیگر زخمی شدند.

خبرنگار فلسطین الیوم نیز گزارش داد که ارتش اشغالگر یک کاروان کمکهای بشردوستانه وابسته به صلیب سرخ را در غزه هدف قرار داد.

ارتش رژیم صهیونیستی با زیر پا گذشتن همه قوانین و موازین بین المللی و حقوق بشری در بمباران مناطق مختلف نوار غزه به بیمارستان و مراکز درمانی، مدارس و تاسیسات غیرنظامی به طور گسترده حمله کرده است. براساس آخرین آمار رسمی وزارت بهداشت فلسطین، این رژیم از ۱۵ مهرماه ۱۰ هزارو ۵۶۹ شهروند فلسطینی را شهید کرده که از این تعداد ۴۳۲۴ نفر کودک و ۲۸۲۳ نفر زن هستند.

در این مدت۲۶ هزار و ۴۷۵ نفر نیز زخمی شده اند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.