مهره امنیتی موساد با پوشش صنعتگر، اسپانسر شبکه من‌وتو

هانی هاشمی، فعال رسانه در کانال تلگرامی خود نوشت:

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از مشرق :  مهره امنیتی موساد با پوشش صنعتگر و نماینده مجلس، اسپانسر صهیونسیت منوتو
‏⁧ ⁩
‏چندسال پیش که تازه شبکه منوتو گل کرده بود، خیلی‌ها دنبال این بودن که پشت پرده این پروژه سنگین رسانه‌ای چه کسایی قرار دارن که فرنام شکیبافر؛ اپوزیسیون‌ خارج نشین؛ به اسپانسر این رسانه اشاره کرد.

اما فعال صنایع و ریسندگی در منچستر که از درآمد شخصی خود شبکه ای به این پر هزینه‌ای رو راه اندازی میکنه کیست؟

‏این فرد کسی نیست جز ⁧داود آلیانس⁩ معروف به لرد دیوید آلیانس. ‏او در سال ۱۳۱۱ در محله درب زنجیر کاشان در خانواده‌ای یهودی به دنیا میاد و تا ۱۳ سالگی در کاشان زندگی میکنه. بعد از آن که از ادامه تحصیل باز میمونه، راهی تهران شده و در یکی از حجره‌های بازار تهران امرار معاش میکنه.

‏پدرش مثل خیلی از جهودهای صهیون اون دوران به شغل نزول خوری مشغول بوده. او سپس در سال ۱۹۵۰ میلادی (۱۳۲۹ شمسی) به شهر منچستر میره و در همان دوران کارخانه پارچه بافی ورشکسته‌ای رو در شهر منچستر خریده و سال‌های بعد کارخانه‌های بیشتری رو تصاحب و به تدریج دامنه فعالیت‌های تجاری‌اش رو به ۶۵ کشور دیگر گسترش میده. تا جایی که ثروتش از میلیارد دلار میگذرد ولقب سلطان نساجی میگیره. (سند:کتاب “بچه کاشی” ؛ زندگی نامه و خاطرات داوود آلیانس )

آلیانس در سال ۱۹۸۴ به لقب فرماندهِ رتبه امپراتوری بریتانیا (CBE) و در سال ۱۹۸۹ به لقب شوالیه ملقب گردید. همچنین در سال ۲۰۰۴ با دریافت لقب مادام‌العمر “بارون آلیانس” از شهر منچستر بر کرسی مجلس اعیان بریتانیا دست یافت. وی متمایل به حزب لیبرال دموکرات است. ‏اما حلقه مفقوده درباره او که در اسناد بریتانیا منتشر می‌شود نقش آلیانس در دوران شاه است.

طبق آرشیو ملی بریتانیا که اواخر دسامبر ۲۰۱۰ منتشر میشه: نام داوود آلیانس به عنوان «شریک منچستری بختیار» ذکر شده که در دیدارهای متعدد با مقامات انگلیسی برای قانع کردنشان برای حمایت از بختیار به چشم می‌خوره و ازاو به عنوان رابط موساد نام برده می‌شود: ‏جواد خادم وزیر مسکن در کابینه بختیارو از عناصر کودتای نقاب در یادداشتی فاش می‌کند که فرار ماهرانه شاپور بختیار از ایران توسط موساد سازماندهی و اجرا شده بود ‏و داوود آلیانس رابط بختیار با موساد در کودتای نقاب مشهور به نوژه نیز بوده است.

داوود آلیانس؛ مهره امنیتی_اقتصادی صهیونیست که در رزومه پر از محتوای دوران زندگی اش از دیدار با ملکه انگلیس تا رفت و آمد با خاندان روچیلد به چشم میخوره از یهودیان ایرانی تبار و اسپانسرهای پشت پرده شبکه رسانه‌ای و ضد ایرانی منوتو است که لازمه تو این روزها بهتر شناخته بشه.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.