«زن» ستون خیمه خانواده است/امروز میدان رزم، انتخابات است

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه زن، ستون خیمه خانواده است، گفت: کسانی که شعار «زن، زندگی، آزادی» سردادند 1500 سال از جامعه عقب هستند.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از خبرگزاری زنان ایران : از گلستان، سردار سید موسی حسینی عصر امروز در همايش «نقش آفرینی بانوان در هشت سال دفاع مقدس» که در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: زن ستون خیمه خانواده است و کسانی که شعار «زن، زندگی، آزادی» سر می‌دادند 1500 سال از جامعه عقب هستند امروز کسانی هستند که ادعای مدافع حقوق زن را سر می‌دهند اما در عمل به دنبال ازمحلال جایگاه زنان در جامعه هستند.
وی نقش زن در دفاع‌مقدس را بسیار مهم ارزیابی و تصریح کرد: زنان نه تنها در عرصه دفاع مقدس بلکه همواره در اسلام از جایگاه مهم و ارزشمندی برخوردار بوده‌اند.
جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات آخر سال ابراز کرد: امروز میدان رزم ما حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای است با حضور چشمگیر در انتخابات چشم دشمنان را کور خواهیم کرد.
سردار حسینی با انتقاد از سلبریتی‌هایی که تاکنون هیچ موضعی از حملات وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی در مقابل مردم مظلوم غزه از خود نشان ندادند، خاطرنشان کرد: اکنون سلبریتی ها کجا هستند که در مقابل این همه ظلم و نسل‌کشی کودکان و زنان بی‌دفاع سکوت کردند و موضع نگرفتند در غرب سلبریتی‌هایی را می‌بینیم که از آنها انتظاری نیست اما از مردم فلسطین دفاع کردند.
وی با بیان اینکه خانواده، جسم و روح را تعالی می‌بخشد، افزود: اگر جامعه‌ای خانواده مستحکم نداشته باشد آن خانواده متزلزل و به قهقرا خواهد رفت.
جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه اسلام، مکتبی غنی و متعالی است، اظهار کرد: حضرت زینب س و حضرت فاطمه س بهترین الگو برای خانواده‌ها هستند اگر عاشورا امروز در تاریخ سیر می‌کند مدیون وجود بابرکت حضرت زینب س است اکنون مادران، همسران و خانواده‌های شهدا از بانوی صبر و استقامت حضرت زینب س الگو گرفتند.
خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.