اقدامات انصارالله، عامل شکست اقتصادی و حتی نظامی اسرائیل شده است

اشراف انصارالله و ارتش یمن بر تنگه استراتژیک باب المندب، بعد از عملیات طوفان الاقصی منجر به تشدید فشار‌ها بر رژیم صهیونیستی شده است

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز زبه نقل از بصیرت : حسن هانی‌زاده

توقف کشتی‌های غرب، کشتی‌هایی که حامل تسلیحات نظامی برای کشتار دسته جمعی مردم غزه و مواد غذایی و دارو برای صهیونیست‌ها هستند از سوی حوثی‌های یمن فشار بسیار زیادی به اسرائیل و زیان هنگفتی به غرب وارد کرده است به طوری که با صراحت می‌توان گفت ورود حوثی‌های یمن به مساله غزه و جنگ با رژیم صهیونیستی، معادلات را به نفع غزه تغییر خواهد داده است.
اشراف انصارالله و ارتش یمن بر تنگه استراتژیک باب المندب، بعد از عملیات طوفان الاقصی منجر به تشدید فشار‌ها بر رژیم صهیونیستی شده است به طوری که انصارالله برای کاهش فشار‌ها علیه مردم غزه دست به اقدامات بازدارنده‌ای زده که بی سابقه بوده است.
ایجاد مانع در برابر عبور کشتی‌های حامل اسلحه از غرب به رژیم صهیونیستی زمینه ساز ایجاد ضعف ساختاری در ارتش رژیم صهیونیستی و کاهش توان نظامی اسرائیل و فلج کردن رژیم صهیونیستی شده است.
بندر ایلات بعد از اقدامات بازدارنده اخیر انصاراله و یمن و منع عبور کشتی‌های تجاری و تسلیحاتی به سمت بندر ایلات در اراضی اشغالی به شدت اقتصاد رژیم صهیونیستی را آسیب پذیر کرده است به طوری که رژیم غاصب روزانه از این محل ۱ میلیارد دلار زیان اقتصادی متحمل می‌شود و سران رژیم صهیونیستی را در تنگنای ویژه‌ای قرار داده است.
با توجه به اینکه انصارلله بخشی از محور مقاومت به شمار می‌رود آنچه حوثی‌های یمن انجام می‌دهند از جمله اقدامات بازدارنده‌ای به شمار می‌رود که در راستای کمک به مردم مظلوم غزه انجام می‌شود.
اقدامات موثر حوثی‌های یمن علیه رژیم صهیونیستی منجر به آن شده که آمریکا و غرب برای مقابله با انصارالله یمن دست به دامن کشور‌های منطقه مثل امارات، عربستان، مصر شوند تا با تشکیل ائتلاف منطقه‌ای علیه حزب الله و ارتش یمن شرایطی را رقم بزنند که دسترسی انصارالله به تنگه باب المندب کوتاه شود.
در این موضوع تردیدی نیست که اقدامات حوثی‌های یمن مثل اشراف انصارلله بر تنگه باب المندب و منع عبور کشتی‌های اسرائیلی می‌تواند در کاهش فشار‌های اسرائیل به مردم غزه موثر باشد، ضمن اینکه اقدامات انصارالله یمن به عنوان بخشی از محور مقاومت درحمایت از مردم مسلمان و مظلوم غزه بسیار طبیعی است و مقاومت علیه دشمن است که حق طبیعی هر ملتی است که از خود و حامیانش دفاع کند.

انتهای پیام /* 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.