تله جدید ساسی مانکن !!

کانال روایت آنسوی ماجرا در تلگرام نوشت:

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از مشرق :   ساسی مانکن شهوت عرضه ندارد یا ندارد؟!

تله جدید ساسی مانکن

اگر این یادداشت شما را ترغیب می کند که موزیک ویدئو ساسی مانکن را ببینید، آنرا نخوانید.

تا به امروز ۲۶ آذرماه ۱۴۰۲ کلیپ ساسی مانکن فقط در یوتیوب ۲ میلیون بازدید خورده است و هر بازدید یک کمک مالی به اوست پس اگر ترغیب می شوید که با خواندن ای متن کلیپ او را ببنید، راضی نیستیم متن را بخوانید.

ساسی مانکن در اقدامی بسیار عجیب سه پست و استوری گذاشته است
اولین کلیپ سلام فرمانده
دومیش کلیپ سرود بهمن ۵۷
سومی کلیپ میگه عشق جانم امام زمانم........
در این یادداشت میخواهیم یک رمزگشایی از این سناریو داشته باشیم

ذات تولید محتوا «خلق کردن» است و خلق کردن یک جلوه از «برونداد کار هنری» است. انسان هنرمند دوست دارد که آثارش عرضه شود و «نمایانگری» اثرش را مهمترین کارخود میداند.

تلاطم و دغدغه ذهنی یک تولید کننده محتوا رسانه ای این است که چگونه «بیافرینم» و چگونه «اشراق» دهم؟

با این مقدمه میخواهیم تاملی کنیم که اتاق فکر ساسی مانکن در سه ساحت متن موزیک، موزیک ویدئو و انتشار کلیپ چه سناریو های دقیقی را طراحی و مهندسی کرده است:

الف) متن موزیک

متن مستهجن موزیک در جهت سوق دادن «نسل زد-آلفا» به «امر جنسی» است.

«بگو آمین یا رب العالمین» جمله ای است که زیاد در کلیپ تکرار میشود. این جمله هر روز توسط دانش آموزان در صبحگاه های مدرسه(حداقل دهه هفتادی ها) بعد از خواندن هر فراز از دعا گفته می شود.

«تداعی ذهنی» مخاطب از یک فراز مقدس به خواستی نامشروع، اولین نیت پشت پرده اوست. دور از انتظار نیست که تیزرهایی از صبحگاه های مدارس ایران با این مضمون در آینده منتشر شود.

ب) موزیک ویدئو

در موزیک ویدئو ساسی مانکن، به طور متوسط هر ۵ ثانیه، صحنه های پشت زمینه کلیپ عوض میشود که این ترفند به منظور«بازدیدهای چند باره» یک کلیپ استفاده می شود تا بخش هایی از کلیپ را به علت شتابِ فیلم از چشم جامانده است، دوباره دیده شود و کلیپ «بازدید بیشتری» بخورد!

استفاده از دکورهایی که در ذهن مردم «سابقه تصویری و خاطراتی» دارد و عموم این دکورها از صدا و سیما است به منظور«تخریب برنامه ها یا شخصیت ها» و یا «ایجاد گسل های اجتماعی» استفاده شده است. اهداف تخریبی ساسی مانکن مجری ها و افرادی هستند که اصالتا دارای حجب و حیا هستند اما در کلیپ وی تصویرهایی نشان داده می شود که این افراد واقعا علیه السلام نیستند!

«گسل سازی جامعه» از طریق تمسخر انسان های معتقد در بخش هایی همچون: تمسخر دعا کردن، هیات رفتن و نماد های لباس و ظاهری اشخاص حزب اللهی در کلیپ وی انجام شده است

ج) نشر موزیک ویدئو

در انتشار کلیپ وی از «تکنیک ایدا» استفاده شده است، در گام اول با انتشار تیزرهایی جهت اطلاع رسانی از انتشار موزیک، با مضمون های مداحی حسین طاهری، خاله شادونه، عموقناد و بعدها سلام فرمانده منتشر شد که در لایه های جامعه مذهبی و نوجوانان این تیزرها انتشاریافت! اشتباهی که خیلی از افراد همسو ناخواسته در آن مشارکت داشتند!

ساسی مانکن می داند چگونه کلیپش را در همه آحاد جامعه ایرانی انتشار کند. «عدم شتاب»، «مخاطب شناسی»، «نمادشناسی» و «زمان شناسی» او توانسته است که نگاه ها و چشم ها را به سمت خود جلب کند. قبل از دیر شدن بدیهی است که ساسی مانکن باید به عاقبت تتلو دچار شود وگرنه این تهاجم فرهنگی، ضربات سنگینی را بر پیکره جوانان و نوجوانان خواهد داشت.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.