حکایت جزیره گردی دو رئیس جمهور

رئیس‌جمهور مردمی و خستگی ناپذیر دولت سیزدهم دقایقی پیش از جزیزه آشوراده گلستان بازدید کرد بد نیست یادی کنیم از دو رئیس جمهوری که در زمان مشکلات مردم به جزیره سفر کردند اما آن جزیزه کجا و این جزیره کجا.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز  از گلستان، نباید فراموش کنیم دولت سیزدهم میراث دار یکی از ناکارآمدترین و ضعیف‌ترین دولت، پس از پیروزی انقلاب اسلامی بود.
هنوز سیل سال 1398 را یادمان نرفته است روزهایی که مردم منتظر آغاز سال نو و ورود مهمان به خانه‌هایشان بودند مهمانی ناخوانده به منزلشان آمد و خانه‌هایشان گل‌آلود شد.
در آن روزها به جای آنکه رئیس جمهور دولت تدبیر و امید، تدبیری برای حل این مشکل کند ترجیح می‌دهد برای تفریح به جزیره قشم و کیش برود و تنها کاری که از آنجا انجام داد ارسال پیام و تماس تلفنی بود.
اینطرف قضیه را که می‌نگریم در آخرین روز پاییز که طولانی‌ترین شب سال است و همه تلاش می‌کنند در این لحظات در کنار خانواده‌شان باشند رئیس جمهور مردمی و خستگی ناپذیر دولت کار و کرامت به میان مردم می‌رود و از نزدیک به دردو دل آنها گوش می‌دهد تا مشکلاتشان را برطرف کند.
اما آنچه که هرگز از اذهان ملت پاک نمی‌شود جمله تاریخی آقای روحانی در نشست شورای اداری استان آذربایجان شرقی در سال 98 بود روحانی بعد از 10 روز از گران شدن بنزین خطاب به مردم ایران گفت من هم صبح جمعه متوجه گرانی بنزین شدم.
فرق است بین دولتی که امضای کری را تضمین می‌داند با رئیس جمهوری که در قلب آمریکا یعنی نیویورک تصویر سردار سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» را بالا می‌برد تا جهانیان بدانند جمهوری اسلامی ایران همچنان پیگیر عدالت است با توجه به اعترافی که از سوی رئیس جمهور سابق آمریکا «دونالد ترامپ» بر ترور حاج قاسم عزیز ما شده بود منتظر اجرای عدالت هستیم.
همه می‌دانیم شهید حاج قاسم سلیمانی، کمر آمریکا را در خاورمیانه شکست اما با این وجود وزیر امور خارجه دولت روحانی با فضاحت تمام می‌گفت آمریکا می‌تواند در مدت 5 دقیقه توان دفاعی ما را نابود کند الان کجا هستید که ببینید موشک‌های بالستیک و پهپادهای ما دنیا را متحیر کرده است.
در مقایسه دو دولت آقای رئیسی و آقای روحانی همین یک جمله بس است که دولت تدبیر و امید همه چیز حتی آب خوردن مردم را به غرب گره زده بود و دولت آقای رئیسی با تکیه به توان داخلی روی پای خود ایستاد.
گزارش از سمیرا رجبی
انتهای پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.