رئیس جمهوری در گلستان:

«مردم باایمان» نخستین مولفه قدرت ایران هستند/قدرت ایمان فلسطینی‌ها دنیا را در حیرت فرو برد/زنجیره ارزش باید کامل شود و از خام فروشی بپرهیزیم

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه مردم باایمان، نخستین مولفه قدرت ایران هستند گفت: همواره تاریخ نشان داده است خون بر شمشیر پیروز است.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز از گلستان، آيت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در جمع مردم دارالمومنین شهرستان گرگان در مصلی وحدت اظهار کرد: بیش از 70 روز است که مردم فلسطین در برابر جبهه استکبار مقاومت می‌کند یک گروه حماس در مقابل رژیم صهیونیستی و آمریکایی اینچنین مقاومت می‌کنند و دنیا را به بهت و حیرت می‌برند.
وی با بیان اینکه امروز ایران کشوری پیشرفته و فناور است، افزود: دشمن میخواست تولید و رشد اقتصادی کشور را متوقف کنند ولی نتوانستند می‌خواستند صنعت نظامی ما را متوقف کنند اما نتوانستند.
رئیس جمهور ابراز کرد: دشمن به دنبال این است که هیچگونه پیشرفتی در کشور وجود نداشته باشد اما امروز به همه فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی می‌گویم که محلی که شما امروز حضور دارید یک سنگر است و ما نیاز به واردات نداریم امروز ایران از واردکننده به کشوری صادرکننده مبدل شده است.
رئیسی با بیان اینکه در گلستان ظرفیت گردشگری بسیار خوبی داریم، خاطرنشان کرد: باید ظرفیت‌های خدادادی را احیا کنیم نباید بگذاریم خلیج گرگان خشک شود و این یک فرصت است زنجیره ارزش باید کامل شود و از خام فروشی‌ها پرهیز کنیم.
وی خلیج گرگان امروز تبدیل به یک فرصت شد، یادآور شد: جزیره آشوراده یک فرصت برای منطقه و کشور است که خداراشکر این جزیره احیا شد.
رئیس جمهور درخصوص پروژه پتروشیمی در گلستان افزود: کار با سرعت در پروژه پتروشیمی درحال انجام است.
رئیسی خدمتگزاری و نوکری برای مردم را یک ارزش برشمرد و گفت: کوچکترین فساد اداری در دولت قابل تحمل نیست مردم احساس کنند وقتی به اداره یا سازمانی مراجعه کنند مشکلشان حل می‌شود برنامه ما در دولت فساد دایی است.
رئیسی با تاکید بر اینکه مردم با بصیرتشان دشمن را مایوس می‌کنند، ابراز کرد: دشمن امید مردم را نشانه گرفته است و می‌خواهد امیدها را تبدیل به یاس کند امروز کار ما در دولت امیدآفرینی است و باید تلاش برای همه تلاشگران امیدآفرینی باشد.
خبرنگار:سمیرا رجبی
انتهای پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.