خط و نشان دیکتاتورهای کوچولو برای هنرمندان فقید

پس از درگذشت «پروانه معصومی» بازیگر پیشکسوتی که با مواضع خود با انقلاب اسلامی همراهی می کرد، بسیاری از به اصطلاح روشنفکران به وی خرده گرفتند که چرا با نظام جمهوری اسلامی هم راستا شده است. درگذشت این هنرمند برای بسیار باعث عقده گشایی های سیاسی شد. منتها یک فضای تنگ و تار سیاسی در حوزه هنر و سینما را به نمایش کشید.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز امیر حمزه نژاد: پس از درگذشت «پروانه معصومی» بازیگر پیشکسوتی که با مواضع خود با انقلاب اسلامی همراهی می کرد، بسیاری از به اصطلاح روشنفکران به وی خرده گرفتند که چرا با نظام جمهوری اسلامی هم راستا شده است. درگذشت این هنرمند برای بسیار باعث عقده گشایی های سیاسی شد. منتها یک فضای تنگ و تار سیاسی در حوزه هنر و سینما را به نمایش کشید. این موضوع پس از درگذشت «ناصر طهماسب» دوبلور باسابقه و یکی از برترین صداپیشگان کشورمان وارد فاز جدیدی شد. 
حتی بازیگرانی چون «رضا کیانیان» با کنایه به این هنرمند فقید در خصوص درگذشت این صداپیشه برجسته واکنش نشان دادند. وی در یک پست اینترنتی ضمن خبر درگذشت این هنرمند، عنوان کرد که «آقای ناصر طهماسب، ارزش اش را داشت واقعا!». نگاهی به کارنامه کاری ناصر طهماسب نشان می دهد که وی راوی مستندهای سیاسی قابل توجهی بوده است. مستندهایی که از راز ملکه تا آمریکای واقعی با نقش اولی ترامپ و همچنین روایت چگونگی انتخاب آیت الله خامنه ای به عنوان رهبری نظام جمهوری اسلامی ایران را در بر می گرفت. 
اینکه این جماعت تاب تحمل این روایت های سیاسی را نداشتند بسیار قابل توجه است. به نظر می رسد باید گفت که بله این تولیدات سیاسی اجتماعی ارزش اش را داشت که عیار  برخی افرادی نمایان شود. این نوع واکنش ها نشان می دهد فضای هنری کشور چه میزان آلوده به جولان دیکتاتورهای کوچولویی است که فکر می کنند راه و رسم آنان تنها صواب است و با وجود اینکه از آزادی دم می زنند برای دیگران پشیزی از حق آزادی قائل نیستند.
 بسیاری در واکنش به این اظهارات گفتند که اگر مرحوم طهماسب مستندات جریانات حامی این افراد را روایت می کرد امروز فضا طور دیگری بود و این افراد با آه و ناله فراوان و با اشک های تمساح فضای شبکه های اجتماعی را می شستند. لایه های دیکتاتوری و استبداد فکری شدیدی در میان قشر سلبریتی وجود دارد که برخی اوقات بسیار عجیب و غریب می شود و حتی هنرمندان فقید نیز از سنگ اندازی و چوب زدن‌های آنان در امان نیستند.

انتهای پیام/* 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.