چگونه کم و کیف انتقام مشخص می‌شود؟

سید احمد رضوی، فعال رسانه، در کانال ایتای ایران قوی نوشت:

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از  مشرق،

چگونه کم و کیف انتقام مشخص میشود؟

وقتی اقدامی بر علیه منافع ملی ما صورت میگیرید (مانند عملیات تروریستی و جنایتکارانه کرمان) و متعاقب آن رهبری فرمان پاسخ سخت و قطعی میدهند، اینگونه نیست که ظرف چند دقیقه چند موشک به سمت متهم ردیف اول شلیک بشود.

همزمان با تحقیقات میدانی و امنیتی برای شناسائی آمران و عاملان و پشتیبانان و خنثی سازی قدمهای طراحی شده بعدی برای دیگر عملیات های تروریستی، مجموعه های مختلف طرح و برنامه و پیشنهادات خود را به لایه های ارشد تصمیم گیر ارسال میکنند.

انتقام گرفتن، فقط زدن موشک نیست. ما ظرفیتها و بسترهای مختلفی داریم، از حملات سایبری بگیرید تا نیروهای نیابتی در دل هیئت حاکمه آمریکا و انگلیس و اسرائیل.

انتقام میتواند ترکیبی از چندین ظرفیت باشد یعنی هم در دریا یک عملیات انجام شود، هم حملاتِ سایبری باشد، هم موشک و پهباد در اسرائیل، هم زدن نامحسوس پایگاههای آمریکایی در برخی از کشورها، هم شدتِ آتشِ محور مقاومت بر علیه اسرائیل، هم عملیاتِ نقطه زن بر علیه یک یا چند شخصیتِ ارشدِ امنیتی یا سیاسی دشمن باشد و ....

با این حال، در طول چند روز گذشته، از نهادها و مجموعه های مختلف، دهها طرح و برنامه و پیشنهاد برای انتقام ارسال شده و اکنون در حال پالایش و بررسی کم و کیف انتقام هستیم تا بهترین برنامه در بهترین زمان و مکان با دردآورترین ضربه و بیشترین منافع برای ما و آسیب برای دشمن با افزونگی امنیت پایدار برای ما و بازدارندگی اقدام متقابل دشمن باشد.

طرح و برنامه انتقام مانند بازیِ خاله بازی نیست که در عرض چند ثانیه نقش هر فردی در بازی مشخص شود. باید صبور بود و بر اساس بسترها و امکانات طرح ریزی کرد.

طرح و برنامه انتقام مانند دعوای ارازل و اوباش نیست که در کسری از ثانیه مُشتی قمه به دست در فلان نقطه با هم درگیر شود. باید از غلیان احساسات و هیجانی شدن پرهیز کرد و بر اساس عقلانیت تصمیم گرفت و انتقام را پیاده سازی کرد.

دشمن میداند که وقتی رهبری فرمودند: "این فاجعه آفرینی پاسخ سختی در پی خواهد داشت باذن الله" پس قطعا پاسخ سختی را خواهد چشید منتها کی، کجا و به چه میزانش را ما تعیین میکنیم نه دشمن و نه برخی فعالانِ فجازی

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.