رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

از جبهه مقاومت در برابر زورگویی‌های مستکبران حمایت می‌کنیم

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه از جبهه مقاومت در برابر زورگویی‌های مستکبران حمایت می‌کنیم، گفت: امروز اعلان برائت از جنایات آمریکا، اسرائیل، انگلیس و حامیان آنها بر همه مسلمانان واجب است.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از ایرنا :

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدضیاء‌الدین آقاجانپور با حضور در جمع نمازگزاران مسجد پیامبر اعظم (ص) تهران طی سخنانی جنایات وحشیانه آمریکا، انگلیس، اسرائیل و اربابان نظام سلطه در غزه، فلسطین، سوریه، عراق، لبنان و یمن را به شدت محکوم کرد.

وی تصریح کرد: بعد از جلوگیری کشور یمن از عبور کشتی‌های حامل سلاح و مهمات در دریای سرخ به مقصد اسرائیل، کشورهای آمریکا و انگلیس مناطق مختلف یمن را بمباران و موشک باران کردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع عنوان کرد: این حملات وحشیانه کشورهای مدعی حقوق بشر، حامل این پیام است که کسی حق ندارد در مقابل جنایات و کشتار بی‌رحمانه بیش از ۲۳ هزار نفر از مردان، زنان، کودکان غزه و فلسطین اعتراض کند و کشتی‌های حامل سلاح و مهمات را برای کشتار بیشتر مردم فلسطین متوقف کند.

حجت‌الاسلام آقاجانپور افزود: امروز تقابل واقعی بین جبهه حق و جبهه باطل به طور شفاف و صریح رخ داده است.

وی با محکوم کردن جنایات وحشیانه آمریکا، انگلیس، اسرائیل و اربابان نظام سلطه در غزه، فلسطین، سوریه، عراق، لبنان و یمن اعلام کرد: از جبهه مقاومت در برابر زورگویی‌های ظالمان و مستکبران حمایت می کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع تأکید کرد: امروز اعلان موضع و اعلان برائت از جنایات آمریکا، اسرائیل، انگلیس و حامیان آنها بر همه مسلمانان در سراسر جهان واجب است.

آمریکا و انگلیس بامداد ۲۲ دی و در پی قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل، حمله به مواضع نیروهای یمنی را آغاز کردند. نیروهای مسلح یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد که حملات نیروهای آمریکا و انگلیس، ۷۳ بار تعدادی از استان های یمن را هدف قرار داد که منجر به شهادت پنج تن و مجروح شدن ۶ نفر از نیروهای مسلح این کشور شد.

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن جمعه شب در بیانیه ‌ای اعلام کرد که تجاوز اخیر آمریکا و انگلیس به این کشور بی پاسخ نخواهد ماند.

انتهای پیام/م

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.