عبدالسلام: موضع یمن پس از حملات آمریکایی هرگز تغییر نکرده است/ کشتی‌های اسرائیلی همچنان در تیررس است

رئیس هیئت مذاکره کننده دولت نجات محلی در صنعاء تاکید کرد که نیروهای مسلح یمن همچنان مانع تردد کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌هایی که مقصد آنها فلسطین اشغالی است، در دریای سرخ ادامه خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از تسنیم : محمد عبدالسلام رئیس هیئت مذاکره کننده دولت نجات محلی در صنعاء گفت: حملات به کشتی های اسرائیلی یا کشتی هایی که به مقصد فلسطین اشغالی در دریای سرخ حرکت می کنند، ادامه خواهد یافت.

انصارالله: عملیات‌های یمن در دریای سرخ ادامه دارد/ آمریکا و انگلیس درهای جهنم را به‌روی خود باز کردند

وی تصریح کرد موضع ما در قبال تحولات فلسطین و تجاوزات رژیم اسرائیل به غزه پس از حملات آمریکا و تهدیدهای این کشور تغییر نکرده و تغییر نخواهد کرد.

عبدالسلام گفت درخواست ما پایان تجاوزات جنایتکارانه به غزه و ورود کمکهای بشردوستانه اعم از غذا و دارو به نوار غزه در شمال و جنوب آن است.

وی افزود در ارتباطات خود با جامعه بین المللی که همچنان ادامه دارد، تاکید کرده ایم که کشتیرانی برای تمام کشتی های جهان به استثنای کشتی های مرتبط با اسرائیل امن است.

رئیس هیئت مذاکره کننده دولت نجات محلی در صنعاء گفت ما خواهان تشدید تنش نیستیم، اما کسانی که اقدام به نظامی کردن دریای سرخ کرده و آن را مملو از کشتی ها و ناوهای خود کرده اند، آمریکا و انگلیس هستند.

انتهای پیام/

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.