ارتش پاکستان: خواستار گفت‌وگو و همکاری با ایران هستیم

ارتش پاکستان تأکید کرد که در حمله صبح امروز تمامی تلاش را به کار گرفته تا از خسارات جانبی به ایران خودداری کند و خواستار گفت‌وگو با جمهوری اسلامی شد.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از فارس : ارتش پاکستان امروز (پنجشنبه) در بیانیه‌ای به تحولات اخیر میان این کشور و جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و  خواستار «گفت‌وگو و همکاری» در رفع مسائل بین دو «کشور برادر» شد.

بنا بر گزارش خبرگزاری رویترز، ارتش پاکستان مدعی است که با استفاده از «پهپادهای قاتل، راکت، مهمات پرسه‌زن و تسلیحات هواپرتاب» گروههای «تروریستی» «ارتش آزادیبخش بلوچستان» و «جبهه آزادیبخش بلوچستان» را مورد حمله قرار دادند.

ارتش پاکستان در ادامه اعلام کرد که نهایت تلاش را به کار گرفته تا از وارد آوردن خسارات جانبی به ایران جلوگیری کنند.

پیش از این نیز، در پی انتشار اخباری مبنی بر حمله پاکستان به خاک ایران، وزارت امور خارجه پاکستان در واکنش اولیه خود، ایران را کشوری برادر خواند و گفت که «کاملاً به حاکمیت و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران احترام می‌گذارد». (جزئیات بیشتر)

وزارت خارجه پاکستان در بیانیه‌ای در خصوص حمله به خاک ایران گفت: «صبح امروز پاکستان مجموعه ای از حملات نظامی دقیق و کاملاً هماهنگ و هدفمند را علیه مخفیگاه‌های تروریست ها در استان سیستان و بلوچستان ایران انجام داد».

پایان پیام/م

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.