یک تیپ دیگر ارتش اسرائیل از غزه خارج شد

ارتش رژیم اسرائیل امروز چهارشنبه ۳۱ ژانویه، در پی افزایش تلفات نظامی و تعمیق شکست‌های میدانی در نوار غزه، از عقب‌نشینی یک تیپ دیگر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از فارس : «تیپ پنجم ارتش اسرائیل در چارچوب کاهش تعداد نیروی نظامی، از نوار غزه خارج شد»، این گزارش رادیو ارتش رژیم اشغالگر از یک عقب‌نشینی دیگر است.

درگیری‌ها در نوارغزه امروز برای صد و هفدمین روز متوالی ادامه پیدا کرده و مقاومت فلسطین اعلام کرد که تانک‌های رژیم اشغالگر و انبوه نظامیان اسرائیلی را هدف قرار داده است؛ به ویژه در شهر خان یونس واقع در جنوب نوار غزه که بیشترین تلفات را ثبت کرده است.

خروج نظامیان ارتش اسرائیل از نوار غزه

ارتش اسرائیل امروز پیش از انتشار خبر عقب‌نشینی این تیپ، اعلام کرد که در درگیری‌های روز گذشته نوار غزه ۳ نظامی کشته و ۵ نفر دیگر زخمی شده‌اند؛ شمار تلفات اعلامی تل‌آویو هم‌اکنون ۵۶۰ نظامی کشته با ۲۷۸۴ زخمی است. 

انتقال کشته‌های ارتش اسرائیل به خارج از نوار غزه

طی افزایش تلفات و درگیری‌ها، روز یک‌شنبه هفته جاری بود که رسانه‌های عبری اعلام کردند «ارتش، تیپ کریاتی را که در شمال و شرق شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه مستقر بود، خارج کرده است».

روند عقب‌نشینی‌ها به این محدود نیست و یک روز قبل از آن، تیپ‌های ۴ و ۵۵ ارتش اسرائیل به همراه گردان ۷۱۰۷ مجبور به عقب‌نشینی و خروج از نبردهای نوار غزه شده بودند.

پایان پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.