ارتش یمن از هدف قراردادن نفتکش انگلیس خبر داد

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از عملیات موفق نیروهای مسلح این کشور علیه انگلیس در آب‌های دریای سرخ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از تسنیم :   سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز شنبه طی بیانیه‌ای از عملات موفق نیروهای این کشور علیه نفتکش Pollux انگلیس در آب‌های دریای سرخ خبر داد.

او گفت که نیروهای مسلح یمن  این عملیات را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در غزه در برابر جنایت‌های رژیم اسرائیل در این منطقه انجام داده‌اند.

سریپ یحیی سریع گفت که در این عملیات چند موشک به‌سمت نفتکش انگلیسی مذکور شلیک شده است و موشک‌‌ها مستقیم به هدف اصابت کرده است. او تأکید کرد که این عملیات‌ها علیه کشتی‌های رژیم اسرائیل و کشتی‌‌هایی که عازم بنادر فلسطین اشغالی است، تا زمان توقف حملات علیه نوار غزه و شکست محاصره این منطقه ادامه خواهد داشت.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن همچنین تأکید کرد که نیروهای این کشور هرگز در اجرا و توسعه عملیات‌های خود علیه رژیم اسرائیل و حامیان آن‌ها در حمایت از مردم فلسطین و یمن مردد نخواهند بود و این عملیات‌ ادامه خواهد داشت.

آمریکا و انگلیس بعد از حملات تلافی‌جویانه یمن در راستای همبستگی با مردم و مقاومت فلسطین در غزه، با قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل در 21 دی ماه اقدام به انجام حملات هوایی موشکی به اهدافی در یمن با هدف توقف عملیات‌های ارتش این کشور علیه کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌‌های عازم رژیم اسرائیل کردند که علی‌رغم این حملات روزانه و هفتگی، ارتش یمن به عملیات‌های خود علیه رژیم اسرائیل و انگلیس و آمریکا در دریای سرخ و خلیج عدن ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/+

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.