رهبر انصارالله: 2 میلیون اسرائیلی از اراضی اشغالی آواره شده‌اند

رهبر معنوی انقلاب یمن ضمن انتقاد شدید از وتوی قطعنامه آتش‌بس در غزه از سوی آمریکا، گفت که بیشتر کشورها و رژیمهای عربی، فقط نظاره‌گر بحران غزه بوده و برخی نیز همدست و حامی اسرائیل هستند.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از فارس : سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر معنوی انقلاب یمن و جنبش انصارالله امروز پنجشنبه درباره آخرین تحولات این کشور و منطقه سخنرانی کرد و گفت: 20 هفته از درد و رنج ملت غزه می‌گذرد و دشمن اسرائیلی از آغاز، روشهای جنایتکارانه و کشتار جمعی را در دستور کار خود قرار داده است.الحوثی ضمن انتقاد از حمایتهای آمریکا، انگلیس و بیشتر کشورهای غربی از رژیم صهیونیستی، تأکید کرد: با وجود اینکه اسرائیل امکانات نظامی زیادی داشت، ولی آمریکا و غرب با سلاح و پول از آن حمایت کردند. سؤال اینجاست که حمایتهای مسلمانان از ملت مظلوم فلسطین کجاست؟؛ ملتی که صاحب حق است.رهبر انصارالله با بیان اینکه بیشتر کشورها و رژیمهای عربی، فقط نظاره‌گر بحران غزه بوده و برخی نیز همدست و حامی اسرائیل هستند، افزود: وا دادن بیشتر این رژیمها و سکوت ملتها از عواملی است که دشمن اسرائیلی جرأت می‌کند به جنایات خود ادامه دهد و محاصره را تنگ‌تر کند».

وی ضمن انتقاد از سومین وتوی آمریکا در شورای امنیت علیه قطعنامه آتش‌بس در غزه، خطر نشان کرد: آمریکا اصرار دارد که باید کشتار جمعی در غزه ادامه یابد و به همین دلیل شریک اصلی جنایات دشمن اسرائیلی در حق ملت فلسطین است. مسلمانان دیگر منتظر چه چیزی هستند که دست به اقدامی بزنند؟ آیا می‌خواهند کشتار جمعی علیه ساکنان غزه به صورت کامل محقق شود؟.الحوثی با اشاره به اینکه آمار کسانی که در غزه به خاطر گرسنگی جان خود را از دست داده‌اند، به شدت در حال افزایش است، گفت: صدها هزار نفر از مردم غزه، با گرسنگی روبرو هستند و از مسلمانان می‌خواهند که به فریادشان برسند. کشورهای عربی که صدها میلیارد دلار را صرف کارهای بیهوده و پوچ و فتنه‌افروزی می‌کنند، کجا هستند؟.
رهبر انصارالله با بیان اینکه چرا کشورهای عربی در مسائل انسانی غزه و رساندن غزه و دارو به ساکنان آن، هیچ اقدامی انجام نمی‌دهند، ادامه داد: حقوق زنان که غرب ادعای آن را دارد، در برابر اعدام زنان غزه توسط اسرائیل، در کجا قرار دارد؟. غرب فقط شعار حقوق زنان را در زمینه‌های غیر اخلاقی یا به منظور فروپاشی داخلی جامعه سر می‌دهد.وی گریزی به حملات وحشیانه اسرائیل به بیمارستان «ناصر» غزه زد که با تانک و پهپاد صورت گرفت و گفت: اسرائیل به گونه‌ای به این بیمارستان حمله کرد که گویا به بزرگترین پایگاه نظامی یورش برده است. دشمن در بیمارستانها حتی کودکان نارس و شیرخواره را هم هدف قرار داد.الحوثی با تأکید بر اینکه 17 هزار کودک در غزه از خانواده‌های خود جدا شده‌اند، تصریح کرد: با وجود حجم درد و رنج، ظلم و جنایت، اسرائیل در تحقق اهداف اعلامی خود از حمله آزادی اسرا، ناکام مانده است. دشمن همچنین نتوانسته است، مجاهدان غزه را از پای درآورد و همچنان در حال مبارزه جانانه هستند.
رهبر انصارالله تعداد تلفات اسرائیل را «هزاران نفر» دانست که دشمن صهیونیست عدد واقعی را سانسور می‌کند، خاطر نشان کرد: برخی از سربازان صهیونیست به خاطر درگیری با مجاهدان و از ترس جنگ، دچار اختلالات روانی شده‌اند. سربازان اسرائیلی به بیماران روانی تبدیل شده‌اند. تعداد صهیونیستهایی که از اراضی اشغالی گریختند، به بیش از دو میلیون نفر می‌رسد. مهاجرت معکوس در میان صهیونیستها افزایش یافته است؛ زیرا با یک تهدید موجودیتی روبرو هستند.وی به عملیاتهای یمن علیه آمریکا و انگلیس پرداخت و گفت: ما به عملیاتهای خود ادامه خواهیم داد و دامنه آن را افزایش می‌دهیم. با 183 موشک و پهپاد، اهداف اسرائیلی را در اراضی اشغالی هدف قرار دادیم. تنش ما در دریای سرخ از نظر کمی و کیفی افزایش یافته است. سلاح زیردریایی را به عملیاتهای خود در دریا افزوده‌ایم و 48 کشتی را در دریا هدف قرار دادیم.رهبر انصارالله با اشاره به اینکه کارشناسان آمریکایی در برابر تاکتیکهای نیروهای مسلح یمن، مات و مبهوت مانده‌اند، تأکید کرد: آمریکاییها نتوانستند عملیاتهای ما و شلیک موشکها را کاهش دهند. در هفته جاری، 13 عملیات موفق انجام دادیم و موفق شدیم یک کشتی انگلیس را هدف قرار دهیم و پهپاد آمریکایی را سرنگون کنیم.
الحوثی با بیان اینکه آمریکاییها اذعان کرده‌اند که از زمان جنگ جهانی دوم تا کنون، به مشکل نظامی که یمن برای آنان ایجاد کرده، برخورد نکرده‌اند، این مسئله را ناشی از کارآمدی جبهه یمن دانست و خاطر نشان کرد: انگلیسِ احمق و نادان، خود را در مسئله‌ای وارد کرده که هیچ ارتباطی به آن ندارد. این کشورها به جای حمله به یمن، باید جنگ غزه را متوقف کنند تا ثبات به منطقه بازگردد و درگیری هم گسترش پیدا نکند.وی با اشاره به اینکه یمن از هر کشتی حامل کمک به غزه، حمایت خواهد کرد، عنوان کرد: عملیاتهای دریایی ما جهاد در راه خداست و اهداف مقدسی داریم که همان حمایت از مردم غزه است. هر کس هم در مواضع ما شک دارد، موضع بهتری بگیرد. هر کس هم تلاشهایی را که برای غزه صورت می‌گیرد، زیر سؤال می‌برد و در عین حال هیچ کاری انجام نمی‌دهد، مزدور اسرائیل است.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.