تقدیر مقاومت فلسطین از پاسخ مقتدرانه ایران به رژیم صهیونیستی + فیلم

تیپ‌های «ناصر صلاح الدین» شاخه نظامی کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین امروز (چهارشنبه) با انجام یک حمله راکتی به پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی از جمهوری اسلامی ایران به دلیل هدف قرار دادن عمق اراضی اشغالی تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از ایرنا به نقل از خبرگزاری شهاب، تیپ‌های ناصر صلاح الدین از ایران به دلیل پاسخ موشکی و پهپادی به رژیم صهیونیستی تقدیر و تشکر کردند.

این تقدیر و تشکر لحظاتی قبل از حمله راکتی به پایگاه نظامی صهیونیستی «زیکیم» صورت گرفت.

تیپ‌های ناصر صلاح الدین همچنین ویدئویی را از حمله خود به پایگاه زیکیم و پیام دست نوشته ای در تشکر از جمهوری اسلامی ایران در کنار راکت‌های شلیک شده را منتشر کرد.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.
در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.
نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.
 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.