مشاور فرمانده هوافضای سپاه:

توانمندی های امروز ما با امید به ارزش های بومی ومقاومت جوانان حاصل شد/ فتح قله های پیشرفت نزدیک است

مشاور فرمانده هوافضا سپاه گفت : توانمندی های امروز ما با امید به ارزش های بومی و پیشرفت و از همه مهمتر مقاومت جوانان حاصل شد.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از زنان نیوز :   سردار علی بلالی در اختتامیه جام رسانه امید با اشاره به اینکه ملت ما تربیت یافته مکتب امام خمینی(ره) بوده، اظهار کرد: امام راحل عبارت ما میتوانیم را به ما آموختند و ما با این عبارت تهدید ۸ سال دفاع مقدس را به فرصت تبدیل کردیم به گونه ای که حتی یک وجب از خاکمان از دست نرفت.

وی افزود: توانمندی های امروز ما با امید به ارزش های بومی و پیشرفت و از همه مهمتر مقاومت جوانان حاصل شد.
مشاور فرمانده هوافضای سپاه با تاکید بر مهندسی معکوسی که سردار شهید تهرانی مقدم بکار برد، تصریح کرد: شهید تهرانی مقدم با بهره گیری از مهندسی معکوس، توانستند از سلاحی که از دفاع مقدس به دست ما رسید، موشکی با برد ۲هزار کیلومتر با دقت اصابت نقطه زن را تولید کنند و این تماما به دست جوانان غیور کشور حاصل شده است.
وی ادامه داد: شکست های زیادی داشته ایم ولی از میدان خارج نشدیم و امروز با اقتدار میگویم که تمامی موشک های ایرانی نقطه زن است و هیچ وابستگی در تولید موشک به خارج از کشور نداریم.
سردار بلالی با تاکید بر استفاده های بهینه از تهدیدات، افزود: با تبدیل موشک های خود با توان برخورد با اهداف متحرک توانستیم آمریکا را از خلیج فارس به عقب برانیم و اجازه ورود دشمن را به مرز ایران ندهیم.
وی بیان کرد: امروز با پیشرفت در حوزه پهپادی به نقطه ای رسیده ایم که پهپاد دوران دفاع مقدس با برد ۴ کیلومتر را به پهپادی به برد ۳ هزار کیلومتر با دقت فوق العاده بالا تبدیل کرده ایم.
جانشین فرمانده هوافضای سپاه به زمین گیر کردن پهپاد جاسوسی ارکیو۱۷۰ توسط سپاه گفت: از هر زمانی برای استفاده تهدید به فرصت استفاده کردیم و امروز مجموعه بسیار غنی از تسهیلات پهپادی داریم.
وی تاکید کرد: امروز با سامانه موشکی سوم خرداد توانستیم هواپیمای آمریکایی را ساقط کرده و لاشه این هواپیما برای نمایش به جوانان موجود است به گونه ای که از مرزهای هوایی با سلاح بومی دفاع کنیم.
سردار بلالی با بیان اینکه قله های پیشرفت نزدیک است، گفت: در حوزه فضایی، لایه های مهم را فتح کرده و هنوز تا کارمان تا رسیدن به قله پیشرفت تمام نشده است.
انتهای پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.