فارس گزارش داد

حاشیه‌های سفر روحانی به کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در حالی مورد استقبال مسئولان محلی در فرودگاه کرمان قرار گرفت که از اعزام خبرنگاران محلی ممانعت به عمل آمد و تنها دو خبرنگار از خبرگزاری دولت، صدا و سیما و چند عکاس بومی حضور داشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در حالی مورد استقبال مسئولان محلی در فرودگاه کرمان قرار گرفت که از اعزام خبرنگاران محلی ممانعت به عمل آمد و تنها دو خبرنگار از خبرگزاری دولت، صدا و سیما و چند عکاس بومی حضور داشتند.

کاروان رئیس جمهور در مسیر بلوار جمهوری اسلامی، خیابان شهید بهشتی، خیابان شریعتی، چهارراه کاظمی، خیابان فلسطین، میدان بسیج و بلوار شهید عباس‌پور به سمت مصلای امام علی (ع) شهر کرمان حرکت کرد.

 

طبق اعلام مسئولان دولتی مراسم استقبال رسمی از چهارراه ولیعصر(عج) شروع و تا چهارراه کاظمی، خیابان فلسطین و بلوار شهید عباس‌پور ادامه داشت در صورتی که در سفر رئیس دولت گذشته استقبال رسمی از میدان آزادی شروع شده بود و حضور مردم در مسیر بلوار جمهوری اسلامی بسیار چشمگیر بود.

رئیس جمهور در جمع مردم در مصلای امام علی(ع) سخنرانی و همچنین دیداری با روحانیان و منتخبان انتخابی مورد نظر دولتی‌ها داشته و دارند، شرکت در جلسه شورای اداری استان و جلسه توسعه سرمایه‌گذاری از برنامه‌های سفر رئیس جمهور به کرمان است.

همچنین یک‌هزار و 500 میلیارد تومان پروژه کوچک و بزرگ غیردولتی با حضور رئیس جمهوری در کرمان افتتاح می‌شود و افزون بر آن 5 هزار و 200 میلیارد تومان موافقتنامه سرمایه‌گذاری امضا خواهد شد.

در مسیر استقبال از رئیس جمهور صدها بنر نصب شده و همچنین در شهرستان‌ها نیز بنرهای زیادی حتی در سطح روستاها با هزینه ده‌ها میلیون تومانی نصب شده و معلوم نیست با توجه به تورم، بیکاری و فشار اقتصادی برآحاد مردم جامعه، دولت هزینه این ولخرجی‌ها را از کجا تامین کرده است، حتی به تمثال شهدا هم رحم نکردند و بر روی تمثال کاشی‌کاری شهدا بنر روحانی را آویزان کردند.

 

بی‌احترامی به تمثال شهدای دفاع مقدس با نصب بنر روحانی در کرمان

با توجه به اینکه یک‌سوم از جمعیت بیش از 3 میلیونی استان کرمان در مرکز استان سکونت دارد، دولتی‌ها با اعزام 800 دستگاه اتوبوس از سراسر استان کرمان و پذیرایی رایگان ناهار از آنان دست به ریخت و پاش زده‌اند و حتی شنیده شده به فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و دهداری‌ها ابلاغ شده هزینه ایاب و ذهاب و ناهار را تامین و به عنوان هزینه جشن مبعث فاکتور کنند.

ابلاغ به مدارس از سوی آموزش و پرورش مبنی بر اعزام دانش‌آموزان به مراسم استقبال با چاشنی قول افزایش تا سه نمره‌ای، نمره ارزشیابی سالانه، اعزام به سفر گردشگری از جمله به ماهان و تعطیلی مدارس حتی بخش‌ها و شهرستان‌های نزدیک کرمان از ترفندهای دولت تدبیر برای اعزام سیاهی لشکر به مراسم استقبال است.

با تدبیر دولت هر مدرسه موظف به تهیه یک بنر برای مراسم استقبال با بودجه مدرسه و با زیرنویس ستاد استقبال مردمی هستند، همچنین به همه ادارات کرمان اعلام شده یک بنر برای استقبال با زیرنویس ستاد استقبال مردمی تهیه و در سردرب اداره نصب کنند.

 

 

 

اعزام دستوری صدها دانش‌آموز از هر مدرسه متوسطه اول و تامین بخشی از هزینه ایاب و ذهاب دانش‌آموزان از سوی بودجه مدارس از جمله تدابیر دولت تدبیر برای اعزام سیاهی لشکر است.

                                                          

حتی از برخی دانشگاه‌های جنوب استان کرمان خبر رسیده که برخی اساتید قول افزایش نمره ترم را به دانشجویان اعزامی به کرمان داده‌اند.

در هر صورت دولت تدبیر از تمام تدابیر خود برای اعزام سیاهی لشکر در استقبال از حسن روحانی استفاده کرده است.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.