جمعه روز یک انتخاب مهم است

دروغگویی روحانی برای پیروزی پزشکیان/ جلیلی دنبال جنگ است/ اینترنت را به طور کامل روی مردم می‌بنند!

برای دور دوم هم باز روحانی به میدان آمده و با دروغ پردازی علیه دکتر جلیلی سعی می کند با جلیلی هراسی برای پزشکیان رای جمع کند.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از جهان نیوز :از ابتدای تبلیغات انتخاباتی مشخص شد که قرار است پزشکیان دولت سیوم روحانی را تکشیل بدهد؛ چرا که اکثر دولتمردان روحانی در ستاد این نامزد اصلاح طلب مستقر شدند و برای او تبلیغ می کردند. در روزهای پایانی دور اول هم پزشکیان به دیدار روحانی رفت و روحانی هم برای با انتشار فیلمی صریحا از پزشکیان حمایت کرد.

برای دور دوم هم باز روحانی به میدان آمده و با دروغ پردازی علیه دکتر جلیلی سعی می کند با جلیلی هراسی برای پزشکیان رای جمع کند.
روحانی گفته است: «مردم به کسانی رأی ندهید که این اینترنت را به طور کامل بر روی شما خواهند بست. به کسانی رأی ندهید که زنان و دختران جامعه را در خیابان مورد اهانت قرار بدهند. به کسانی رأی ندهید که نه تنها تحریم را برنمی‌دارند - نمی‌خواهم این جمله را بگویم - شاید اسنپ‌بک را برای شما به ارمغان بیاورند. شاید همه چیز را به هم بریزند. این‌ها کسانی هستند که خیلی به فکر مردم نیستند. ما صلح می‌خواهیم، ما صلح را برای ایران، منطقه و جهان می‌خواهیم. آن‌هایی که دنبال جنگ هستند نمی‌توانند کشور را آباد کنند».

روحانی همچنین خطاب به مردم گفته است: «مردم روز ۱۵ تیر به فکر ایران باشیم، به فکر آبادانی ایران».
مردم ایران هنوز هفتصد کشته روزانه کرونا و بهانه گیری برای واردات واکسن، موج تعطیلی کارخانه ها، دستگیری جاسوس‌ها، پرونده حسین فریدون و مهدی جهانگیری، اهانت به منتقدان، برجام تقریبا هیچ، تورم 60 درصدی، خانه نجومی و... را از یاد نبرده اند.

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.