دریادار سیاری: انتخابات پرشور موجب افزایش بازدارندگی ایران است

معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت:‌ انتخابات پرشور موجب افزایش توان بازدارندگی کشور در مقابل همه تهدیدات می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از فارس : امیر دریادار حبیب الله سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش به همراه خانواده با حضور در محل صندوق أخذ آراء مستقر در ستاد فرماندهی کل ارتش (سالن تربیت بدنی)، رأی خود را به صندوق انداخت.
دریادار حبیب الله سیاری پس از شرکت در انتخابات گفت: آنچه که امروز ما مشاهده کردیم و از طریق صدا و سیما نیز انعکاس یافته، به نظر می‌رسد میزان مشارکت مردم در پای صندوق‌های أخذ رأی بیش از مرحله گذشته بوده و قطعاً امروز بار دیگر مردم عزیزمان افتخار می‌آفرینند و با آرای بالا، رئیس جمهور منتخب را مشخص خواهند کرد. وی با تأکید بر اینکه انتخابات مایه عزت، عظمت و اقتدار کشور است، افزود: هر ایرانی به خاطر عزت، عظمت و اقتدار کشورش باید پای صندوق رأی بیاید و رأی خود را که حق مسلم اوست در صندوق بیاندازد.
معاون هماهنگ کننده ارتش در ادامه با بیان اینکه انتخابات پرشور موجب افزایش توان بازدارندگی کشور در مقابل همه تهدیدات می‌شود، گفت: بازدارندگی دارای دو بازوی توانمند یعنی قدرت سخت و قدرت نرم است.به گفته وی، الحمدلله ما به برکت انقلاب اسلامی در حوزه قدرت سخت تا به امروز جایگاه بسیار بالایی در تراز جهانی داریم و در حوزه قدرت نرم نیز دارای شاخص‌های بسیار ارزشمندی هستیم که یکی از آن‌ها، انتخابات و حضور مردم در پای صندوق‌های أخذ رأی است. قطعاً هر چقدر میزان مشارکت مردم بالاتر باشد، شاخص‌ها و مؤلفه‌های قدرت نرم ما نیز افزایش خواهد یافت.دریادار سیاری در پایان سخنانش تأکید کرد: برای اینکه ما بتوانیم قدرت بازدارندگی بالایی داشته باشیم و جایگاهمان در نظام بین الملل ارتقا یابد و هیچ کسی هم جرئت تعرض به تمامیت ارضی و منافع ملی ما را نداشته باشد، باید پا در رکاب بوده و در عرصه انتخابات، حضوری پرشور و گسترده داشته باشیم.

پایان پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.