مقام فلسطینی: رویکرد رژیم صهیونیستی از هدف قراردادن نیروهای پلیس غزه ایجاد هرج و مرج است

مدیر دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در غزه، گفت: نیروهای اشغالگر اسرائیلی با هدف قرار دادن نیروهای امنیتی و پلیس به دنبال ایجاد هرج و مرج در نوار غزه هستند.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از ایرنا :  اسماعیل الثوابته پس از شهادت مدیر مرکز پلیس منطقه تل السلطان واقع در غرب شهر رفح توسط نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در گفت وگو با پایگاه خبری «الترا فلسطین»، افزود: هدف رژیم اشغالگر اسرائیل از هدف قراردادن نیروهای امنیتی و پلیس غزه، گسترش هرج و مرج و ایجاد ناامنی کامل در نوار غزه است.

وی گفت: ارتش رژیم صهیونیستی از روزهای اول جنگ علیه ساکنان نوار غزه همانطور که بیمارستان‌ها را بمباران کرد تا خلاء بهداشتی ایجاد کند، با بمباران مراکز و ساختمان‌های دولتی به دنبال ایجاد هرج و مرج، ناامنی و تضعیف مدیریت همه جانبه در این منطقه بوده است.

مدیر دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در غزه ادامه داد: کادر کارکنان دولتی از جمله دستگاه‌های امنیتی با تمام توان برای مقابله با ایجاد هرج و مرج و خلاء امنیتی در نوار غزه تلاش می‌کنند.

وی گفت : صبح شنبه پهپادهای رژیم صهیونیستی یک گروه از گشت پیاده شامل افسران و اعضای پاسگاه پلیس منطقه تل‌ السلطان در غرب شهر رفح از جمله سرهنگ «فارس عبدالعال» مدیر مرکز که در حال انجام ماموریت برای خدمت به شهروندان و تامین امنیت منازل آنها و حفاظت از اموال عمومی بودند، را هدف قرار دادند.

الثوابته توضیح داد که در این حمله، مدیر مرکز پلیس به همراه سه نفر دیگر از افسران و نیروها به شهادت رسیدند و ۸ تن با جراحات مختلف زخمی شدند.

وی با بیان اینکه هدف رژیم صهیونیستی از هدف قرار دادن افسران پلیس ایجاد هرج و مرج و ناامنی در سراسر نوار غزه است، تاکید کرد که رژیم اشغالگر اسرائیل شکست خورده و خواهد خورد.

مدیر دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در غزه اظهار کرد که تمامی وزارتخانه‌ها و نیروهای دولتی در نوار غزه برای تامین امنیت تمامی کالاهای وارد شده به نوار غزه در تمامی استان‌ها تلاش می‌کنند.

وی گفت که ادامه و اصرار رژیم اشغالگر اسرائیل بر هدف قرار دادن نیروهای پلیس عمومی، جنایت و نقض آشکار قوانین بین المللی است.

الثوابته تاکید کرد که رژیم صهیونیستی به دنبال گسترش هرج و مرج در نوار غزه و از بین بردن هرگونه نشانه نظم است زیرا از آغاز جنگ علیه ساکنان نوار غزه در ۷ اکتبر سال گذشته ( ۱۵ مهر ۱۴۰۲ ) صدها نفر از افسران و اعضای پلیس را که در حال انجام وظیفه بودند، به شهادت رسانده است.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت ۹ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود. رژیم صهیونیستی پس از ۹ ماه به اهداف اعلام شده خود یعنی نابود کردن حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست از نوار غزه نرسیده است.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.