پزشکیان: به حمایت همه‌جانبه از ملت فلسطین ادامه خواهیم داد

رئیس جمهور منتخب ملت ایران در پیام خود خطاب به اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تصریح کرد: به حمایت همه‌جانبه از ملت مظلوم فلسطین تا احقاق کامل حقوق آنها ادامه خواهیم داد.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از تسنیم :  مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب در پیام خود خطاب به اسماعیل هنیه؛ رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تصریح کرد: اطمینان دارم در سایه ایستادگی تاریخی ملت مقاوم فلسطین و غزه مظلوم و مقتدر و مجاهدت قهرمانانه رزمندگان مقاومت فلسطین در جنگ جاری، پیروزی و نصرت الهی نصیب فلسطین عزیز خواهد شد.

متن پیام رئیس جمهور منتخب به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای اسماعیل هنیه
رئیس محترم دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین–حماس

السلام علیکم و رحمه الله برکاته

از پیام تبریک محبت‌آمیز جنابعالی به مناسبت انتخاب اینجانب به ریاست جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تشکر می‌کنم.

جمهوری اسلامی ایران با پایبندی به اصول و اهداف والای انقلاب اسلامی و در چارچوب آرمان‌های امام خمینی (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری دام ظله العالی حمایت از ملت فلسطین و مبارزات آن در برابر اشغالگری و آپارتاید رژیم صهیونیستی را وظیفه انسانی و اسلامی خود دانسته و به حمایت همه‌جانبه خویش از ملت مظلوم فلسطین تا تحقق کلیه آرمان‌ها و حقوق خود و آزادی قدس شریف ادامه خواهد داد.

اطمینان دارم در سایه ایستادگی تاریخی ملت مقاوم فلسطین و غزه مظلوم و مقتدر و مجاهدت قهرمانانه رزمندگان مقاومت فلسطین در جنگ جاری، پیروزی و نصرت الهی نصیب فلسطین عزیز خواهد شد.

از خداوند متعال برای جنابعالی سلامتی و سرافرازی برای مردم فلسطین عزت و آزادی برای مجاهدین قهرمان مقاومت نصرت الهی و برای شهدای گرانقدر فلسطین رحمت واسعه الهی مسئلت دارم.

انتهای پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.