سردار نقدی:

دشمن را لحظه به لحظه رصد خواهیم کرد/ لزوم ایستادگی در مسیر انقلاب

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بر لزوم ایستادگی در مسیر انقلاب تأکید کرد و گفت:‌ ما دشمن را رصد می‌کنیم و لحظه به لحظه آن را زیر نظر خواهیم داشت...

هادی نیوز: سردار محمدرضا نقدی امشب در افتتاحیه طرح یاوران ولایت کشور در اردوگاه شهید بهشتی اصفهان بیان داشت: نسل چهارم انقلاب اسلامی با صلابت‌‌تر از نسل اول انقلاب، راه انقلاب را ادامه می‌دهد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: نوجوانان و جوانان ما برای ولی‌امر خود نامه می‌نویسند که ما دست کمی از مهرداد عزیزاللهی نداریم و اذن می‌خواهند تا برای مقابله با دشمن تکفیری به سوریه بروند.

وی افزود: این مسائل برای دنیا پیام دارد که انقلاب اسلامی با صلابت به راه خود ادامه می‌دهد.

سردار نقدی با اشاره به قیام و ایستادگی مردم یمن زیر بمباران رژیم آل سعود و همچنین با اشاره به پیروزی‌های رزمندگان اسلام در سوریه تصریح کرد: امام (ره) فرمود اسلام سنگرهای کلیدی جهان را یکی پس از دیگری فتح خواهد کرد.

وی با بیان اینکه امروز جوانان و نوجوانان بسیجی با شهیدان تجدید میثاق می‌کنند، خاطرنشان کرد: این جمله امام است که تا بانک لااله‌الاالله و محمدرسول‌الله بر جهان طنین‌انداز نشود مبارزه هست و تا مبارزه هست ما نیز در صحنه هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: این میثاق ملت ما است و ما از مبارزه خسته نمی‌شویم؛ سراسر زندگی بشر صحنه مبارزه با ظالمان و مستکبران بوده و امروز هم این مبارزه ادامه دارد.

وی افزود: ما سرافراز به این هستیم که حق‌طلب و آزادی‌خواه هستیم و زیر بار ظلم نمی‌رویم و این درسی بوده که قرآن به ما داده است.

سردار نقدی با اشاره به شاخص‌های انقلاب‌گری از دید رهبر انقلاب تأکید کرد: رهبری می‌خواهند ما انقلابی بمانیم و ما پاسخ لبیک یا خامنه‌ای در مقابل درخواست ایشان سر خواهیم داد.

وی همت بلند و توجه به آرمان‌ها را از دیگر شاخص‌های انقلابی‌گری از دید رهبر انقلاب عنوان کرد و افزود: ملت ایران آرمان‌ها را زنده نگه خواهد داشت و به آرمان‌های بلند مانند حاکمیت عدل و تحقق ولایت الهی بر کره خاکی فکر می‌کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر لزوم حفظ ارزش‌ها بیان داشت: رأس همه ارزش‌ها اطاعت از ولایت است و ما این ارزش‌ها را پاس می‌داریم.

سردار نقدی با بیان اینکه نسبت به دشمن باید حساسیت داشت، گفت: حق و عدالت دشمن دارد، بنابراین نسبت به این مسائل باید حساس باشیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ما دشمن را رصد می‌کنیم و لحظه به لحظه آن را زیر نظر داریم، افزود: این وعده الهی است که «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» قطعاً محقق خواهد شد.

سردار نقدی با تأکید بر لزوم ایستادگی در مسیر انقلاب خاطرنشان کرد: اگر بی‌تقوایی کنیم و از راه خدا دور شویم و به ابتذال و فساد روی آوریم جایی برای نزول برکت‌های الهی نخواهد بود.

وی افزود: امروز در آغاز دوره آموزشی با 105 هزار دانش‌آموز بسیجی کشور عهد می‌بندیم به این اصول پایبند بمانیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به شهدای مدافع حرم تصریح کرد: شهدای مدافع حرم حجت و اثبات صداقت ما هستند که در راه انقلاب شعار نمی‌دهیم و در این مسیر مردانه ایستاده‌ایم.

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.