ای پیروان فرزند هند جگرخوار...!

یک شاهد عيني درباره اقدام شنیع تروریست‌های وهابی در هتک حرمت مرقد «حجربن عدی» صحابی بزرگ پیامبراعظم(ص) و حضرت علی(ع) گفت: ...

 

 

*يک شاهد عيني درباره اقدام شنیع تروریست‌های وهابی در هتک حرمت مرقد «حجربن عدی» صحابی بزرگ پیامبراعظم(ص) و حضرت علی(ع) گفت: عناصر مسلح هنگام ارتکاب این جنایت، به جشن و پایکوبی و خوشحالی پرداختند. همچنین یک تروريست عضو «جبهه النصره»، در توضيح تصاويري که از جنایت هتک حرمت به مرقد مطهر حجربن‌عدی در شبكه اجتماعي خود منتشر کرده، با کمال وقاحت،  نوشته است: «ببین فرزندان خمینی و ایرانی‌ها الآن چه حالی دارند وقتی می‌بینند که چه بلایی بر سر قبور روافض(شیعیان) آورده‌ايم، اما نمي‌دانند که به‌زودی همين کار را با بقيه قبور آنان هم خواهيم کرد و به زودي سراغ قبر «سيده زينب» و «رقيه» هم مي‌رويم و پيکر آنان را هم از خاک بيرون مي‌کشيم.»!

به‌تازگی شبکه تلویزیونی «صفا» وابسته به جریان وهابیت، خواستار تخریب حرمین شریفین حضرت زینب(سلام الله علیها) و حضرت رقیه (سلام الله علیها) شد. این شبکه خبری با توصیف تروریست‌های سوریه به «نوادگان بنی امیه» از آنان خواست تا مقبره و صحن حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) واقع در دمشق را ویران کنند. شبکه صفا وابستگی زیادی به آل‌سعود و دستگاه جاسوسی رژیم سعودی داشته و در واقع کارمندان دستگاه اطلاعات عربستان هستند. در متن بیانیه این شبکه آمده است: «ای نوادگان بنی‌امیه، ای پیروان معاویه و یزید، ای عناصر ارتش آزاد سوریه، معبد(حرم) سیده زینب(سلام الله علیها) را هدف خود قرار بدهید و آن را نابود کنید!»

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.