ترویج شیعه‌هراسی

بر اساس گزارش‌های رسیده، کتاب «دشمنت را بشناس» با محوریت تکفیر شیعیان و معرفی کردن آنان به عنوان دشمن اصلی اسلام و فراموش کردن صهیونیسم و مسئله فلسطین از سوی یک نویسنده تند وهابی به نام «یعقوب بد القطامی» نوشته شده و در پنج میلیون نسخه به چاپ رسیده است.

 

 

 بر اساس گزارش‌های رسیده، کتاب «دشمنت را بشناس» با محوریت تکفیر شیعیان و معرفی کردن آنان به عنوان دشمن اصلی اسلام و فراموش کردن صهیونیسم و مسئله فلسطین از سوی یک نویسنده تند وهابی به نام «یعقوب بد القطامی» نوشته شده و در پنج میلیون نسخه به چاپ رسیده است. این کتاب، امسال به طور گسترده میان حجاج کشور‌های مختلف توزیع شده است. منابع آگاه نزدیک به عبد‌الله بن‌عبد‌العزیز آل‌سعود اعلام کردند، ‌پادشاه عربستان دو ماه پیش از آغاز مناسک حج تمتع به وزارت حج این کشور دستور داد تا کتابی را علیه شیعیان تهیه و چاپ کنند تا طی مراسم حج امسال، در میان حجاج به صورت رایگان توزیع شود.

اخبار و تحلیل‌ها:بر اساس اخبار اعلام شده، تعداد زائران حج تمتع امسال حدود دو میلیون نفر بوده و انتشار پنج میلیون جلد از این کتاب، نشانه آن است که مقامات عربستان قصد دارند آن را در حج عمره و سایر نقاط دنیا نیز توزیع کنند و بیشتر به شیعه‌هراسی دامن زنند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.