پول کثیف انگلیسی در خدمت اختلاف‌افکنی مذهبی

گروه جعلی شیعه‌ نما معروف به فرقه شیرازی از هم‌اکنون تحرکات پنهان و آشکار خود را برای محرم سال جاری (آبان) آغاز کرده‌ است.

 

 

این گروه که در سه‌سال اخیر  با هزینه‌های هنگفت، کمک برخی شبکه‌های ماهواره‌ای و اظهارات تند در مورد رهبران اهل‌سنت، رشد و نمو یافته است، تلاش دارد تا محرم سال جاری را نیز به زمینه‌ای برای گسترش تشکیلاتی خود مبدل کند.

بر همین اساس، فهرستی از هیئات مهم در شهرستان‌های مختلف کشور از سوی دفتر این فرقه در کربلا، قم و دفتر محلاتی این فرقه آماده شده که براساس دستورالعمل دوازده‌بندی تهیه‌شده، در مقابل پرداخت مبالغ به برخی افراد مؤثر هیئت‌ها، عکس‌های مقام معظم رهبری و امام خمینی(ره) از حسینیه‌ها و تکایا جمع‌آوری ‌شود؛ قمه‌زنی‌ها به‌صورت محدود افزایش یابد و لعن خلفای مورد توجه اهل‌سنت و یکی از همسران پیامبر(ص) به‌ویژه شب شهادت حضرت خدیجه در روضه‌ها مدنظر قرار گیرد. این فرقه در سال گذشته تلاش گسترده‌ای داشت تا هیئات معروفی را در مراکز استان‌های تهران، اصفهان، مشهد، قم، تبریز، اردبیل، خوزستان جذب کند که ناکامی جدی داشت. همچنین فرقه شیرازی‌ها از هم‌اکنون طلبه‌هایی را از شهرهای تهران، قم و مشهد که آشنا به فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی هستند سازماندهی کرده که مبالغی بین 9 تا 12 میلیون تومان به آنان تا پایان ماه صفر سال جاری (دوم دی) پرداخت خواهد شد.

این فرقه که در میان کشورهای شیعه‌نشین تمرکز خود را بر آذربایجان، ایران، بحرین، کویت و سوریه قرار داده، در کشور آذربایجان با وجود کمک‌های خارجی سران این فرقه، به دلیل محدودیت‌های زبانی، هنوز نتوانسته‌ پایگاهی به صورت جدی برای خود برپا کند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.