توهین بی‌شرمانه شاهزاده سعودی به ایران

توهین بی‌شرمانه شاهزاده سعودی به ایران

 پایگاه "گالف نیوز" (Gulf News) در گزارشی تحت عنوان "شاهزاده سعودی با شرکت در تجمع مخالفین رژیم ایران در پاریس، از تغییر رژیم ایران حمایت کرد" به انعکاس اظهارات ترکی الفیصل در تجمع اعضای گروهک منافقین در پاریس پرداخته است.



گالف نیوز ضمن اشاره به توهین ترکی الفیصل به جمهوری اسلامی می نویسد: «شاهزاده سعودی در سخنرانی خود در جمع فعالان مخالف رژیم ایران در پایتخت فرانسه عنوان کرد که او از تلاش های آن ها برای خلاص شدن ایران از این رژیم سرطانی حمایت خواهد کرد.»

 

در ادامه این گزارش آمده است: «ترکی الفیصل رئیس پیشین سازمان اطلاعات عربستان یکی از برجسته ترین سخنرانان این تجمع بود. او ضمن اشاره به تاریخ روابط و همکاری های دوستانه ایران و عربستان عنوان کرد که تنش های جاری میان ایران و کشورهای عربی در تاریخ بی سابقه است و رژیم فعلی ایران به خاطر دخالت هایش در امور کشورهای عربی، مسئول تمامی این تنش هاست.

 

شنوندگان در حین سخنرانی ترکی الفیصل چند مرتبه روی پا ایستاده و او را مورد تشویق قرار دادند. زمانی که مخاطبان شعار سرنگونی رژیم ایران را سر دادند ترکی الفیصل پاسخ داد "آری، من نیز خواستار سرنگونی این رژیم هستم."

 

شاهزاده ترکی الفیصل در پایان سخنرانی خود وعده داد که در کنار تلاش های مخالفین خواهد ایستاد تا این رژیم سرطانی از ایران برچیده شود و عنوان کرد که تلاش های مخالفان رژیم ایران مانند شاهنامه فردوسی در تاریخ ماندگار خواهد بود.»

«شاهزاده سعودی همچنین عنوان کرد که تلاش های مخالفان رژیم ایران مانند شاهنامه فردوسی در تاریخ ماندگار خواهد بود.»

راه دانا

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.