اخبار کوتاه

...

 ***گروهک‌های تروریستی پژاک و پ.ک.ک با انتشار خبری در پایگاه‌های اینترنتی خود به حمایت از قاچاقچیان مواد مخدر پرداختند. ابراز نگرانی این دو گروهک تروریستی درباره برخورد ایران با قاچاقچیان مواد مخدر در حالی است که باتوجه به آمارهای پلیس بین‌الملل، پژاک و پ.ک.ک بزرگ‌ترین عامل ترانزیت و پخش مواد مخدر در اروپا هستند و 80 درصد قاچاق مواد مخدری كه از غرب آسیا به اروپا و آمریكا حمل می‌شود، با همكاری پ.ك.ك و پژاك صورت می‌گیرد!
 
***معاون فراری وزیر ارشاد اصلاحات و سردبیر ارشد شبکه تازه‌تأسیس «رها تی‌وی» وابسته به صهیونیست‌ها، با افشای اختلاف عمیق در پشت پرده این شبکه، از شکست و تعطیلی این رسانه وابسته به موساد خبر داد. شبکه ماهواره‌ای «رها تی‌وی» که با سرمایه‌گذاری «امیرحسین جهانشاهی» یکی از عوامل وابسته سازمان‌های جاسوسی غرب، اداره می‌شود، با اجیر کردن چند خبرنگار و سرپرستی علی‌اصغر رمضان‌پور، معاون فراری وزیر ارشاد دوران اصلاحات راه‌اندازی شده بود که با بالا گرفتن اختلافات بین سران این شبکه وابسته، راه نیفتاده تعطیل شد.
 
***روزنامه انگلیسی «دیلی‌میل» در خبری نوشت: با وجود اینکه مردم آمریکا «باراک اوباما» نامزد حزب دموکرات این کشور را برای دور دوم ریاست چهارساله کاخ سفید انتخاب کرده‌اند؛ اما همه آمریکایی‌ها از چهار سال آتی ریاست اوباما خوشحال نیستند. در این خبر به جدایی و استقلال ایالت‌های آمریکا اشاره و نوشته شده است که ده‌ها هزار نفر از مردم ساکن در 20 ایالت آمریکا، خواستار جدایی از این کشور به‌دنبال پیروزی مجدد اوباما در انتخابات ریاست‌جمهوری 2012 هستند. بر اساس این خبر، ده‌ها هزار نفر از مردم 20 ایالت آمریکا نام خود را در دادخواست جدایی ایالت‌هایشان از آمریکا به ثبت رسانده‌اند و خواستار استقلال مسالمت‌آمیز خود از بقیه کشور آمریکا شده‌اند.
 
*** تلاش‌های حلقه انحرافی برای تغییرات در بدنه وزارت کشور به‌ویژه در سطح فرمانداران و برخی استانداران شدت گرفته است. حلقه انحرافی در راستای چینش نیروهای خود در سمت فرمانداران و استانداران، تلاش دارد به‌زودی فرماندار تهران را تغییر دهد و یکی از نیروهای معتمد خود را به فرمانداری این شهر منصوب کند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.