وبلاگ‌نویس مقتول قربانی تبانی فتنه‌گران هم‌بند!

«جواد کریمی قدوسی» نماینده مشهد، با اشاره به قتل «ستار بهشتی» یک وبلاگ‌نویس در زندان، با تأکید بر اینکه برخی از نمایندگان به این قتل مشکوک هستند، در مورد دلایل این مشکوک بودن، گفت:

"یکی از دلایل این است که رسانه‌های بیگانه به‌خصوص بی‌بی‌سی از لحظه دستگیری تا فوت این فرد، لحظه‌به‌لحظه خبر منتشر کردند و حتی این فرد قبل از دستگیری، با بی‌بی‌سی ارتباط داشته و درباره وبلاگ خود با این رسانه صحبت کرده است".
 قدوسی، گزارش‌های رسانه‌های بیگانه از ضرب و شتم این فرد در داخل زندان را یکی دیگر از دلایل مشکوک بودن این قتل عنوان کرد و گفت: این فرد پس از دستگیری، اعتراف کرد که همه مطالب نوشته شده در وبلاگش متعلق به خود وی است و سپس تحویل زندان اوین شد. بنابراین ضرب‌وشتم برای گرفتن اعتراف چه لزومی دارد؛ اما رسانه‌های بیگانه مرتب در این زمینه خبرسازی می‌کردند.
 وی افزود: در زندان اوین در بندی نگهداری می‌شود که عناصر اصلی فتنه 88 در آن بند حضور دارند و جالب اینجاست که این فرد از داخل زندان اوین با بی‌بی‌سی تماس می‌گیرد و گزارش‌هایی را مخابره می‌کند.
نماینده مشهد در مجلس با تأکید بر اینکه داشتن سیم‌کارت در داخل زندان اوین یکی دیگر از عوامل مشکوک بودن این قتل است، گفت: جالب‌تر اینکه چهار، پنج نفر از عناصر فتنه 88 در آن بند بین خود صورت‌جلسه‌ای می‌نویسند که این وبلاگ‌نویس مورد ضربت‌وشتم قرار گرفته، که این خود از دیگر دلایل مشکوک بودن این قتل است.»

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.