اخبار کوتاه

...

***گروهک منحله دموکرات که با وجود داشتن سوابق متعدد تروریستی چندی است داعیه مبارزه سیاسی و مسالمت‌آمیز علیه جمهوری اسلامی را دارد، بار دیگر پرده از چهره منافقانه و تروریستی خود برداشت. بنا بر اخبار رسمی، این گروهک تروریستی به‌تازگی چند تیم تروریستی در اقلیم کردستان عراق را برای انجام اقدامات خرابکارانه در ایران تحت آموزش‌های ویژه قرار داده است. 
 
 ***در حالی كه مهدی هاشمی به اتهام اقدام علیه امنیت ملی و برخی مسائل اقتصادی در بازداشت به سر می‌برد، برخی نزدیكان و خانواده وی به‌دنبال اجرای روش جدیدی برای مظلوم‌نمایی او هستند. اخبار دریافتی حاكی است نزدیكان مهدی هاشمی به‌دنبال انتشار فیلمی مربوط به دوران حضورش در جبهه‌ها و تصاویری از زندگی شخصی وی هستند. ایده این اقدام را خود مهدی هاشمی مطرح کرد و با استقبال خانواده‌اش در حال پیگیری است.
 
***گروهی از عناصر بهائیت در شهر شیراز که دخالت مستقیم در گرانی‌های اخیر استان فارس داشتند، دستگیر شدند. بر اساس این گزارش، تعدادی از افراد فرقه ضاله بهائیت با نفوذ در صنف تجهیزات و تأسیسات مکانیکی ساختمان و احتکار اقلام تأسیساتی در سطح کلان و گسترده، عامل بخش عمده‌ای از افزایش قیمت‌ها در این استان بوده‌اند که پس از شناسایی انبارهای نگهداری این اقلام با حضور قاضی ویژه، با این متخلفان برخورد قضایی شده است.
 
***گردان‌های قدس، «تل‌ابیب» را با موشك‌های فجر 5 هدف قرار دادند که صهیونیست‌ها را به‌شدت هراسان کرد. این در حالی است که از «گنبد آهنین» رژیم صهیونیستی که همواره با بوق و کرنا از آن یاد می‌شود، برای مقابله با این موشک‌ها هیچ کاری بر نیامد! حال تصور کنید اگر روزی موشک‌های ویرانگر شهاب 3 و سجیل بر سر این رژیم ببارد، چه خواهد شد؟!
 
***رسانه‌های صهیونیستی از درخواست نتانياهو از اوباما براي اعمال فشار بر مصر جهت برقراري آتش‌بس خبر می‌دهند. این در حالی است که به عقیده صهیونیست‌های مخالف دولت، نتانیاهو تجاوز اخیر به غزه را به‌عنوان یک مبارزه تبلیغاتی برای پیروزی در انتخابات آینده آغاز کرده بود؛ اما به‌دنبال پاسخ کوبنده مقاومت فلسطین و اصابت موشک‌های حماس به شهرهای مهم اشغالی از جمله تل‌ابیب و قدس، اکنون وی تلاش مذبوحانه‌ای را برای برقراری آتش‌بس آغاز کرده است.
 
***«كريستوفر ديويدسون» پژوهشگر مسائل خليج‌فارس و استاديار دانشگاه «زايد» امارات، كتاب جديد خود را با عنوان «پس از شیوخ» در كتابخانه الكترونيكي آمازون در دسترس قرار داده است. وی در اين كتاب پيش‌بيني كرده که طی 2 تا 5 سال آينده، تغییرات بزرگی در این کشورها موجب سقوط رژيم‌هاي حاكم در منطقه می‌شود.   

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.