اخبار کوتاه

...

 ***در حالی که اضلاع مختلف جریان اصلاحات، مشغول بررسی نحوه ورود به یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری هستند، کمیته اقتصادی مشترک در این جریان، زودتر از فعالیت‌های انتخاباتی تشکیل شده است. بر اساس اخبار موثق، برخی از اعضای حزب منحله مشارکت و تعدادی از اعضای حزب کارگزاران، یک کمیته اقتصادی مشترک را راه‌اندازی کرده‌اند. سرمایه‌گذاری، بررسی راهکارهای خلق ثروت، جذب حامی مالی و ... از جمله فعالیت‌های این افراد است.
 
***«آروین احمدی‌پور» از سرکردگان گروهک پژاک، در گفت‌وگوی اختصاصی با روزنامه کردی «هاولاتی» طی سخنانی درباره وضعیت ضدانقلاب ایرانی و ضدانقلاب کُردی اظهار داشت: «حزب دموکرات کردستان و کل ضدانقلاب ایرانی غیرفعال، ناتوان و دگماتیک هستند. برخی گروه‌ها و جناح‌ها که نیرو و قدرتی اندک دارند؛ خواستار حفظ آن هستند و هرکدام دیگری را به کُردستیزی و جیره‌خواری متهم می‌کند. این درحالی است که خود این گروه‌ها نه گامی در جهت خدمت به ملت کُرد در کردستان ایران برداشته‌اند و نه توانایی آن را دارند. این گروه‌ها تنها بلدند حرف بزنند و هیچ توانی برای انجام کوچک‌ترین کاری در عرصه‌های مختلف ندارند.»
 
***«اردشیر امیرارجمند» رابط سازمان مجاهدین خلق و فتنه‌گران سبز، در بیانیه‌ای از رسانه‌های فتنه خواست با فضاسازی خبری به مقامات قضایی فشار بیاورند تا سران فتنه را از حصر ملت خارج کنند‌. طبق روال همیشگی و مطابق با تاکتیک اتخاذی و به طور همزمان، شایعاتی در رسانه‌های این جریان مبنی بر وخامت حال سران فتنه انتشار یافت، اما سناریوی تنظیمی چنان غیرحرفه‌ای و گاف‌دار بود که سریعاً دستور داده شد این گونه مطلب از روی این رسانه‌های زنجیره‌ای سانسور شود!
 
***ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته اعلام کرد: مقاومت فلسطین در پاسخ به حملات اخیر این ارتش، تاکنون بیش از 1128 راکت و موشک به سوی سرزمین‌های  اشغالی شلیک کرده که بیش از 120 مورد از فقط دیروز صورت گرفته است. این در حالی است که قبلاً رسانه‌های صهیونیستی برای روحیه‌دهی به صهیونیست‌ها و جلوگیری از فرار آنان از سرزمین‌های اشغالی، از کاهش شلیک موشک‌های مقاومت به شهرهای صهیونیستی خبر می‌دادند.
 
*** در پی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه، گروهک تروریستی منافقین در تلویزیون ماهواره‌ای خود‌ با پخش فیلمی دروغین درباره کشتار یهودیان و هولوکاست، دست به تحریف تاریخ می‌زند تا به خیال خام خود، اذهان مخاطبانش را از جنایات اربابان صهیونیست خود  منحرف کند و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه به نظر مردم نیاید. این گروهک تروریستی که مدعی پیشینه فعالیت‌های ضدصهیونیستی است و حتی اعضایش در برهه‌ای روابط نزدیکی با یاسر عرفات برقرار کرده و توسط نیروهای سازمان آزادی‌بخش فلسطین، آموزش نظامی دیده‌اند؛ هم‌اکنون از دو ماهواره صهیونیستی برای پخش برنامه‌های خود حتی علیه مردم مظلوم فلسطین استفاده می‌کند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.