سیدرضا میربابا خبر داد؛

عرضه ۱۷۰ عنوان کتاب دفاع مقدس توسط انتشارات صریر

مدیر غرفه انتشارات کودک و نوجوان صریر از عرضه بیش از ۱۷۰ عنوان کتاب دفاع مقدس توسط این انتشارات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

هادی نیوز: «سید رضا میربابا» مدیر غرفه کودک و نوجوان صریر با اشاره به حضور فعال این غرفه در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، اظهار داشت: بخش کودک و نوجوان صریر امسال در غرفه‌ای تخصصی با بالغ بر ۱۷۰ عنوان کتاب کودک و نوجوان در نمایشگاه کتاب تهران حضور یافته است.

وی گفت: شعر، قصه و داستان سه محور اصلی آثار بخش کودک انتشارات صریر در نمایشگاه کتاب تهران بود که با تخفیف 20 درصدی به مخاطبین و علاقمندان عرضه می‌شود.

مدیر غرفه کودک و نوجوان صریر افزود: در غرفه کودک و نوجوان صریر علاوه بر بخش نمایشگاهی، 2 بخش نقاشی و قصه نویسی با عنوان «امیدان فردا» و «مردان آسمانی» در حال برگزاری است.

میربابا خاطرنشان کرد: روز بیستم اردیبهشت و در روزهای پایانی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مراسم اختتامیه این 2 مسابقه برگزار و به نفرات برگزیده جوایزی اهدا می‌شود.

وی تصریح کرد: طرح دیگری که در این غرفه در مدت نمایشگاه اجرا می‌شود، استفاده از نقاشی با موضوع دفاع مقدس است که به صورت روزانه توسط یک نقاش برای کودکان و نوجوانان انجام می‌شود. این نقاشی‌ها که از پرتره کودکان کشیده می‌شد همراه با المانی مانند پلاک، سربند و چفیه از دفاع مقدس همراه است.

مدیر غرفه کودک و نوجوان صریر ضمن دعوت از خانواده‌ها برای دیدن کودکانشان از این غرفه گفت: غرفه انتشارات صریر در سالن b1 بخش ناشران کودک و نوجوان آماده بازدید خانواده‌ها است.

میربابا از بازدید و استقبال مسئولین از این غرفه خبر داد و گفت: سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش، حجت‌الاسلام والمسلمین دانش رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سردار محمدتقی عصار معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و تعداد زیادی از شخصیت‌های فرهنگی و هنری از این غرفه بازدید به عمل آوردند.

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.