سردار یزدی:

اشراف اطلاعاتی و امنیتی مناسبی از مرزها تا تهران داریم

فرمانده قرارگاه شهید فهمیده گفت: برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) شرایط امنیتی مناسبی برقرار است، به نحوی که اشراف اطلاعاتی و امنیتی خوبی از مرزها تا تهران داریم.

هادي نيوز:  سردار «محمدرضا یزدی» فرمانده قرارگاه شهید فهمیده در نشست خبری در رابطه با برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با بیان اینکه مسؤولیت برگزاری مراسم ارتحال امام راحل بر عهده این قرارگاه است، اظهار داشت: جلسات برگزاری مراسم سالگرد ارتحال از سال گذشته با همراهی 15 دستگاه و 14 کمیته آغاز شد. در خصوص مسائل امنیتی می‌توان گفت که شرایط بسیار مناسب و اشراف اطلاعاتی کامل وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه آماده تامین امنیت مراسم هستیم و هرگونه اقدامی را در نطفه خفه خواهیم کرد، بیان داشت: شرکت‌کنندگان در این مراسم از 9 استان اصفهان، مرکزی، قم، سمنان، البرز، مازندران، قزوین، زنجان و تهران هستند که آمادگی‌های لازم برای برگزاری باشکوه مراسم وجود دارد و برنامه‌ها از ماه‌های قبل طراحی شده است.

سردار یزدی  ادامه داد: راهنمایی و رانندگی شرایط را برای استقرار اتوبوس‌های زائران فراهم کرده و مراسم راس ساعت 17 آغاز می‌شود و با سخنرانی مقام معظم رهبری هم پایان می‌یابد.

وی تصریح کرد: در زمان برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) هیچ نوع هواگردی اعم از بالگرد یا ریزپرنده اجازه پرواز در محدوده برگزاری مراسم را ندارد و فقط بالگرد صداوسیما پرواز خواهد داشت.

سردار یزدی  در خصوص تلاش دشمنان برای زدودن آثار و افکار امام خمینی (ره) در جامعه هم عنوان کرد: این تلاش‌ها موضوع جدیدی نیست؛ چون دشمنان همواره تلاش می‌کنند با مشکلات موجود در جامعه بویژه مشکلات اقتصادی باورها، اصول و ارزش‌های مورد تاکید امام خمینی (ره) را زیر سوال ببرند؛ اما مردم بواسطه سطح دانش بالایی که دارند این حربه دشمنان را خنثی کرده‌اند با این حال نگران آن هستیم که خودمان در ارائه افکار امام به جوانان دقت لازم را نداشته باشیم.

فرمانده قرارگاه شهید فهمیده تاکید کرد: انتقال آرمان‌های امام راحل به نسل جوان فقط وظیفه سپاه نیست، بلکه این مهم بر عهده همه دستگاه‌هاست؛ البته دشمنان در ابهام‌آفرینی تلاش زیادی دارند و این کاری هم که با خروج از برجام انجام دادند سعی کردند با این کار به مردم کشورمان فشار وارد کنند تا مردم از آرمان‌های امام فاصله بگیرند؛ اما این تلاش آن‌ها بی‌نتیجه خواهد بود.

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.