اخبار کوتاه

...

 

* «سیدعزت‌الله ضرغامی» در نشست نقد سیاست‌های صداوسیما در تالار ابن‌خلدون دانشكده علوم اجتماعی درباره شبکه‌های ماهواره‌ای گفت: این‌طور نیست كه اگر كسی ماهواره داشت، صد درصد شبكه‌های ماهواره‌‌ای را می‌بیند. نظرسنجی ما از مخاطبان نشان می‌دهد كه 95 درصد از مردم، تلویزیون جمهوری اسلامی ایران را تماشا می‌كنند. وی با اشاره به نظرسنجی مؤسسه «گالوپ» آمریکا اعلام كرد: 82 درصد از مردم كشورمان اخبار خود را از طریق صداوسیما پیگیری می‌كنند و حدود 30 درصد از مردم نیز از شبكه‌های ماهواره‌‌ای پیگیر اخبار هستند.

* نشریه انگلیسی «هاف‌پست» با انتقاد از القای تهدید‌بودن ایران از سوی انگلیس و آمریکا نوشت: ما باید از كدامیك بترسیم؟ ایران، كشوری كه صدها سال است به هیچ كشوری حمله نكرده است، یا آمریكا كه در سراسر دنیا از تروریسم حمایت می‌كند و در گذشته نیز از بمب‌های هسته‌ای‌اش در ناكازاكی و هیروشیما استفاده كرده است؟ آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاكنون چیزی درباره سلاح‌های هسته‌ای ایران نگفته است. ایران كاملاً از استفاده تهدیدآمیز از انرژی هسته‌ای بری است، در حالی كه همه می‌دانند كشوری مثل اسرائیل(رژیم صهیونیستی) دارای سلاح‌های هسته‌ای است. ما لازم نیست به فكر تغییر رژیم در هر كشور دیگری در دنیا باشیم. حقیقت این است كه ما نیاز داریم تا همین جا، در بریتانیا رژیم خودمان را عوض كنیم[!]

* «ح.ص» متهم به کلاهبرداری و سوء‌استفاده از نام یکی از فرزندان مقام معظم رهبری، از سوی نیروهای امنیتی سپاه کربلا و با کمک ضابطان بسیجی در غرب مازندران دستگیر شد.این فرد با مراجعه به افراد و برخی از صاحبان شرکت‌های مطرح در غرب مازندران با کلاهبرداری و استفاده از جعل اسناد، مدعی شراکت با یکی از فرزندان رهبر معظم انقلاب در یک کار اقتصادی می‌شد.وی با اغفال صاحبان این شرکت‌ها مدعی می‌شد که می‌تواند با دریافت مبالغی، مشکلاتشان را با رابطه و به‌واسطه آشنایی با فرزند رهبر معظم انقلاب حل کند؛ و از این طریق توانست مبلغ کلانی از این افراد کلاهبرداری کند. این درحالی است که هیچ‌کدام از فرزندان رهبر معظم انقلاب، منصب سیاسی و یا فعالیت اقتصادی نداشته و ندارند.

* «پورمحمدی» رئیس سازمان بازرسی کل کشور که نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری است، در پاسخ به پرسش پایگاه محلی «عصر هامون» زاهدان مبنی بر قرارداد ۴۵۰ میلیون یورویی در کیش که سازمان بازرسی مانع آن شده بود و از سوی معاون اجرایی رئیس‌جمهور کذب خوانده شده بود، گفت: به‌زودی اسناد آن را منتشر خواهیم کرد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.