نقش صهیونیست‌ها در بحران سوریه

در جریان عملیات گسترده نیروهای ارتش سوریه در مناطق جنوبی ریف «القصیر» از توابع استان حمص در مرکز این کشور، مقدار زیادی سلاح‌های ساخت رژیم صهیونیستی از افراد مسلح کشف و ضبط شد.

 

 

عملیات‌های ارتش سوریه درحالی در مناطق جنوبی ریف القصیر از توابع استان حمص در مرکز سوریه و به طور مشخص شهرک «الکمام» ادامه دارد که گزارش شده هم‌اکنون این شهرک، شاهد درگیری‌های شدید و سخت بین نیروهای ارتش سوریه با افراد مسلح است و افراد مسلح تلاش می‌کنند با حفظ تسلط بر این منطقه، راه‌های امدادی خود از طریق روستاهای ریف القصیر و شهر القصیر را حفظ کنند.

یک منبع آگاه سوری در این خصوص تأکید کرد که نیروهای ارتش سوریه طی عملیات‌های خود در روستاها و شهرک‌های ریف القصیر موفق شد، مقدار زیادی سلاح و تجهیزات و ذخایر موشکی کشف و ضبط کند. این منبع آگاه سوری گفت که در میان ذخایر و سلاح‌های به‌دست آمده، سلاح‌های ساخت رژیم صهیونیستی نیز مشاهده می‌شود که این امر تأکیدی است بر دست داشتن رژیم صهیونیستی در بحران سوریه و ارتباط آن با افراد مسلح و گروه‌های تروریستی. به‌نظر می‌رسد ارتش سوریه تصمیم نهایی خود را گرفته است تا با تنگ‌تر کردن حلقه محاصره افراد مسلح در منطقه قدیمی شهر حمص این منطقه را از وجود افراد مسلح و گروه‌های تروریستی پاکسازی کند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.