اخبار کوتاه

...

 

* گروه‌های مسلح سوری در جنایتی دیگر با هدف متهم کردن ارتش سوریه به استفاده از سلاح شیمیایی، بر صورت عده‌ای از شهروندان سوری پودر سفید شیمیایی پاشیدند. بنابر این گزارش، گروه‌های مسلح سوری پس از جمع کردن گروهی از شهروندان سوری در منطقه شابور در ورودی شهر سراقب، کیسه‌های حاوی پودرهای شیمیایی ناشناس را باز کردند و آن‌ها را بر چهره این شهروندان پاشیدند. افراد مسلح پس از انجام این جنایت، شهروندان را به بیمارستان‌های شهرهای مرزی ترکیه منتقل کرده و مدعی شده‌اند که ارتش سوریه از سلاح شیمیایی علیه آن‌ها استفاده کرده است.

* مجموعه استانداری گیلان و برخی دیگر از نهادها و سازمان‌های دولتی این استان، برای تشویق مردم به استقبال از احمدی‌نژاد در سفر به گیلان، به روش‌های مختلفی دست زده‌اند به‌طوری‌که با ارسال پیامک انبوه به همه مشترکان همراه اول در استان گیلان تبلیغات سفر را از چند روز پیش شروع کرده‌اند. همچنین سازمان‌های دولتی با تهیه و آماده‌سازی صدها اتوبوس و تشویق کارمندان خود به حضور در مراسم «استقبال مردمی از احمدی‌نژاد»، قول داده‌اند که کارمندانشان در ازای حضور در این مراسم، اضافه حقوق دریافت کنند!

* روزنامه اقتصادي «كلكيليست» رژيم صهيونيستي، از ديدار قريب‌الوقوع يكي از اعضاي خانواده امير قطر به فلسطین اشغالی پرده برداشت. به نوشته اين روزنامه، اين ديدار در نوامبر آتي به‌صورت رسمي و علني انجام خواهد شد. هدف از اين ديدار، تقويت همكاري با این رژیم در عرصه فناوري اعلام شده است.

به نظر مي‌رسد فرد مذکور، شيخ‌خليفه بن‌جاسم آل‌ثاني، رئيس اتاق بازرگاني قطر باشد.

* بی‌بی‌سی در گزارشی مغرضانه با استناد به اطلاعات کاملاً غیرمعتبر و غیر علمی، خبری را منتشر کرد که با واکنش روانشناسان و نورولوژیست‌های مختلفی از سراسر جهان روبه‌رو شد.این خبر با عنوان «نظریه‌ای درباره احتمال ارتباط بیماری ام‌اس با حجاب»! بود. بی‌بی‌سی‌ نوشت: حجاب باعث نرسیدن نور آفتاب به پوست و در نتیجه کمبود ویتامین دی و در نهایت ابتلا به ام‌اس می‌شود! گفتنی است دانشمندان وضعیت جوی در سراسر جهان، ژنتیک، عامل ویروسی را از مهم‌ترین علل ابتلا به بیماری ام‌اس می‌دانند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.