اخبار کوتاه

...

 

* آمریکایی‌ها از راه‌های مرتبط با نهضت آزادی، پیامی را به‌چند شخصیت سیاسی خاص در ایران رسانده‌‌اند که در آن، ویژگی‌های نامزد مدنظر آمریکا برای انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم ذکر شده است. پیام آمریکایی‌ها جزئیات مهمی دارد که در قسمتی از آن، آمریکایی‌ها خطاب به اصلاح‌طلبان گفته‌اند؛ باید یک نامزد حداکثری و اجماعی را به صحنه آورند و از اصلاح‌طلبان خواسته‌اند سراغ گزینه‌ای بروند که امکان رد صلاحیتش وجود نداشته باشد.

* این گفته قابل‌تأمل آقای هاشمی که«ما با اسرائیل سر جنگ نداریم...» واکنش‌های بسیاری را در بین سیاسیون و مردم، برانگیخته است. منتقدان به هاشمی می‌گویند:همان امامی که شما زیاد از او یاد می‌کنید و خاطره و گاهی خواب(!) از ایشان نقل می‌کنید، از اولین کارهایش پس از انقلاب، صدور فرمان بستن سفارت رژیم صهیونیستی بود و هم ایشان فرموده‌اند: «اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود.» و یا «بر هر مسلمانی لازم است که خود را علیه اسرائیل مجهز کند.» و... جالب‌تر اینکه این صهیونیست‌ها هستند که هر روز ما را به جنگ تهدید می‌کنند. برخی‌ این سخنان هاشمی را سخنان انتخاباتی می‌دانند!

* بیشتر رسانه‌های آمریکا از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به داخل خاک سوریه خبر دادند. این رسانه‌ها به نقل از دو مقام آمریکایی که نام آن‌ها فاش نشده است، نوشتند که این حملات در روزهای پنجشنبه و جمعه انجام گرفته است.

* همزمان با اعلام تعطيلي حوزه‌هاي علميه جهان شيعه در اعتراض به هتک حرمت مزار «حجر بن عدي»، يکي از عناصر وهابي گروهک تروريستي موسوم به «ارتش آزاد سوريه» با انتشار تصاوير جديدي از اقدام وقيحانه نبش قبر صحابی جلیل‌القدر پيامبر(ص) تهديد کرد که به‌زودي مشابه همين کار را با مزار حضرت زينب(ع) و حضرت رقيه(ع) نيز انجام خواهند داد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.