بسته خبر کوتاه

...

 

* برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که بدنه میانی و کارمندان بنگاه  بی‌بی‌سی فارسی، در حالی به‌شدت حامی نامزدی سیدمحمد خاتمی هستند و سعی می‌کنند اخبار مربوط به وی را پوشش کامل بدهند که مدیران ارشد این رسانه فارسی‌زبان دولت انگلیس نظر دیگری دارند. مدیران ارشد بی‌بی‌سی فارسی معتقدند که اسفندیار رحیم‌مشائی بیشترین همخوانی را با خواسته‌های آن‌ها دارد و بیش از خاتمی می‌تواند برای جمهوری اسلامی بحران ایجاد کند.

 

* یک مقام ناشناس آمریکایی گفت: «رابرت فورد» سفیر آمریکا در سوریه که این کشور را ترک کرده، روز پنج‌شنبه به‌طور مخفیانه از مرز‌های شمالی وارد سوریه شده و با رهبران تروریست‌های سوری دیدار کرده است

.

* دکتر «علی باقری» معاون دبیر شورای‌عالی امنیت ملی، در پاسخ به سؤالی درباره اظهارات حسن روحانی مبنی بر اینکه اقدامات این شورا در آن زمان با تصویب و تأیید رهبر معظم انقلاب بوده است، اظهار کرد: کسانی که امروز این مسائل را مطرح می‌کنند و اقدامات و ناکامی‌های خود را توجیه و به مقام‌های عالی نظام منتسب می‌کنند، بنده به آن‌ها توصیه می‌کنم که کتاب امنیت ملی و دیپلماسی هسته‌ای را مطالعه کنند. باقری افزود: «این کتاب توسط کسی نوشته شده که در آن دوره مسئول مذاکرات بوده است؛ در این کتاب نویسنده به‌صراحت می‌گوید که خلاف نظرات مقام‌های عالی نظام عمل شده است.»

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.