حاج قاسم همواره در خط مقدم جنگ بود/ همیشه حاضر بودم جان خود را فدای حاج قاسم کنم

هادی نیوز: «سید حسن نصرالله» دبیر کل جنبش مقاومت حزب‌الله لبنان به مناسبت سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» در گفت‌وگویی اختصاصی با شبکه «پرس تی‌وی» شهید سلیمانی را پرورش یافته مکتب امام خمینی (ره) توصیف کرد و گفت: تقریبا ۲۰ سال از اولین ملاقاتم با حاج قاسم و آغاز روابط ما می‌گذرد. او کسی بود که همیشه به دیدار دوستان خود می‌رفت و به سخنان مبارزان خود گوش می‌داد و در عین حال، خود در میدان مبارزه حاضر بود. چنین ویژگی شخصیتی باعث می‌شود تا او در مدیریت و فرماندهی از امتیاز ویژه‌ای برخوردار باشد.

نصرالله: آمریکا به خوبی می‌داند که جنگ با ایران پرهزینه خواهد بود

هادي نيوز: «سید حسن نصرالله» در مصاحبه با شبکه خبری المنار درباره تحولات لبنان و منطقه از جمله سالگرد جنگ 33 روزه رژیم صهیونیستی صحبت کرد.

وی در ابتدای این مصاحبه گفت که وظیفه خود می‌دانم که یادبود پیروزی جنگ 33 روزه را به تمامی کسانی که این پیروزی را بوجود آوردند و در مقدمه آنها خانواده شهدا، رزمندگان، مجروحان و تمامی ارکان معادله طلایی ارتش، ملت و مقاومت تبریک بگویم.

13 سال است که لبنان در امنیت به سر می‌برد

ترامپ باید مدت‌ مدیدی منتظر تماس ایران بماند/ جنگی در منطقه رخ نمی‌دهد

هادی نیوز: «سید حسن‌ نصر الله»، دبیر کل جنبش حزب الله لبنان شامگاه جمعه (دهم خرداد) به مناسبت روز جهانی قدس در همایشی تحت عنوان «به‌سوی قدس» سخنرانی کرد.

در ابتدای این همایش، نیروهای نظامی حزب‌الله رژه نظامی نمادینی به مناسبت این روز در «ضاحیه جنوبی» بیروت واقع در جنوب لبنان به نمایش گذاشتند.

نیروهای نظامی حزب‌الله در پایان این رژه با آرمان‌های امام خمینی (ره) تجدید میثاق کرده و با رهبر معظم انقلاب ایران نیز تجدید بیعت کردند.

طرح آمريكا و اسرائيل براي منطقه، نسل‌كشي شيعه و جنگ شيعه-سني شکست خورد

هادی نیوز: «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب‌الله در دیدار عاشورایی سالانه که چند روز قبل از فرارسیدن ماه محرم در جمع اعضای حزب‌الله برگزار می‌شود، نکات مهمی در خصوص شرایط منطقه و شرایط لبنان مطرح کرد.

دبیر کل حزب‌الله با تشریح طرحی که آمریکا با همراهی اسرائیل و عربستان در منطقه اجرا کرده، تصریح کرد که بعد از شکست این محور در جنگ 33 روزه سال 2006 و شکست طرح در سوریه، اکنون قصد دارند جنگ را به داخل ایران منتقل و مردم را به تظاهرات وادارند.