دانشگاه افسری امام علی (ع) مهد پرورش ۱۱۸۴ شهید است

امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش با حضور در دانشگاه افسری امام علی (ع)، اظهار داشت: خداوند مقام شریف معلمی را برای حضرت محمد مصطفی (ص) که معلم و صراط مستقیم همه ما انسان‌هاست، انتخاب کرد و بعد از ایشان ائمه (ع) این وظیفه خطیر را برعهده داشتند و در عصر حاضر نیز ولی فقیه زمان امام خامنه‌ای عزیز این وظیفه مهم و صراط مستقیم را نسبت به عموم مسلمانان جهان بر عهده دارند.

رزمایش‌های اخیر نیرو‌های مسلح ایران دشمن را به موضع انفعال کشاند

هادی نیوز: امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در آیین رونمایی از کتاب و تجلیل از نویسندگان دفاع مقدس با عنوان «شکوه سطرها» که امروز (یکشنبه) در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی، ما را از سیاست‌های امپریالیستی آمریکا و کشور‌های فرامنطقه رهایی بخشید.

وی با بیان اینکه امروز بسیاری از کشور‌های منطقه تحت تصرف و استیلای سیاسی و نظامی آمریکا هستند، افزود: این کشورها پایگاه آمریکا هستند و کشوری چون بحرین ناوگان پنجم دریایی آمریکا محسوب می‌شود.

ارتقای چشمگیر تحرک در یگان‌های نزاجا

هادی نیوز: امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در اولین همایش تجلیل از متولیان اجرای طرح‌های «لبیک یا امام خامنه‌ای عزیز» که به‌صورت ویدئوکنفرانس، همزمان در تهران و تمامی یگان‌های این نیرو برگزار شد، ضمن محکوم کردن ترور شهید محسن فخری‌زاده، اظهار داشت: ما باید سینه‌های خود برای از بین بردن منافقین و دشمنان مملو از بغض و کینه کنیم تا انتقام سختی را از عاملان این ترور ناجوانمردانه بگیریم.

وی در ادامه گفت: تمامی فعالیت‌ها و برنامه‌هایی که در سطح نیروی زمینی ارتش برگزار می‌شود، ریشه در منویات مقام معظم رهبری دارد.