سردار غیب‌پرور: درس ایستادگی مردم یمن در تاریخ ثبت می‌شود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: درس ایستادگی مردم یمن در تاریخ ثبت می‌شود.

هادی نیوز: سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز (پنج‌شنبه 1 آذر) در همایش دفاع از مردم یمن گفت: هفته بسیج امسال را در شرایطی طی می‌کنیم‌که به واسطه مظلومیت ملت یمن پر از درد است.

وی‌افزود: حضور مهمانانی از سایر کشورها، نمایندگان اقوام مختلف از ایران اسلامی و خانواده های شهدا و سیار اقشار ملت در این جلسه این مفهوم را دارد که ‌ صرف نظر از جایگاه افراد، همه  قلب‌شان برای مردم یمن می‌تپد که چهار سال است تحت خیانت جنایتکارترین حکومت قرار گرفته‌اند.

 رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: امروز حکام سعودی برای خودشان ذلت و حقارت در‌و می‌کنند و‌ حتی حکام کاخ سفید آنها را گاو شیرده حساب می‌کنند؛ آنها تصور می‌کردند در کوتاه‌ترین زمان در یمن پیروز می‌شوند اما مردم مسلمان و مقاوم این کشور با تقدیم هزاران شهید پای هویت و استقلال خود ایستادند.

سردار غیب‌پرور با بیان اینکه ملتی که مقاوم باشد برای او شکست معنی ندارد، اضافه کرد: هزاران نفر از مردم بی دفاع یمنی به شهادت رسیدند اما آنها با عزت تمام از کیان خودشان دفاع می‌کنند. اگر‌ما با مردم یمن همدردی نکنیم حتما کوتاهی کردیم.

وی ادامه داد: ما به عنوان ملتی که زجر کشیده هستیم و خباثت‌های آمریکا را دیده‌ایم و به عنوان یک‌ ملت با عزت، می‌دانیم که بر مردم یمن چه می‌گذرد و مفهوم محاصره اقتصادی و جنگ را می‌دانیم. به خاطر همین احساس و باورهای دینی و انقلابی از مردم مظلوم این کشور دفاع می کنیم.

سردار غیب‌پرور با تاکید بر اینکه امروز دل‌های مسلمانان از آنچه که در غزه، یمن و‌ بحرین می‌گذرد داغدار است، ادامه داد: این دوران، دوران بیداری و خیزش امت اسلام است و این بیداری در پناه مقاومت است که معنی پیدا می‌کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین  تصریح کرد: حکام سعودی و‌ بزرگترهای آنها یعنی آمریکایی ها بدانند ما یاد گرفته‌ایم هر جایی مقاومت باشد پیروزی پایان آن  است. مگر‌ می‌شود استقلال و عزت را بدون ایستادگی و‌ جهاد به یک ملت بدهند. ما این را تجربه داشته‌ایم که از تنوع تهدیدات پیروزی بدست می‌آید. امروز ایران اسلامی با عزت است و بر اوج اقتدار ایستاده است  چون ما چهل سال پای انقلاب ایستاده ایم. مردم مسلمان منطقه این راه عزت را خوب کشف کرده‌اند.

سردار غیب پرور در پایان گفت: آنچه در یمن اتفاق می‌افتد درس ایستادگی است. در الحدیده همه آمده‌اند اما مردمانی با دست خالی در مقابل آنها ایستادگی می‌کنند. به مردم یمن می‌گوییم عمل امروز شما به عنوان یک برگ زرین در تاریخ ثبت خواهد شد.

تسنیم

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.