اتهام‌زنی برای جلب توجه بیشتر!

گروهک تروریستی رو به فروپاشی منافقین که این روزها کشورهای حامی آن‌ها هم حاضر به پذیرفتنشان نیستند، با طرح اتهامی جدید بر ضد ایران، آخرین تلاش‌های خود را برای جلب توجه حامیان غربی‌شان و حفظ نفس‌های به‌شماره افتاده این گروهک به کار بسته‌اند.

 

 این گروهک در اطلاعیه خود مدعی شده است ایران در منطقه‌ای کوهستانی در 10 کیلومتری شهر دماوند، تونل‌هایی حفر کرده است و ساخت پایگاه جدید هسته‌ای را از سال 2006 در این مکان آغاز کرده و اکنون تقریباً رو به اتمام است.

این اتهام در اوضاعی مطرح شده که فضای بین‌المللی به‌نفع ایران تغییر پیدا کرده و کشورهای طرف مذاکره ایران نیز نسبت به آینده روابط با ایران ابراز خوش‌بینی کرده‌اند. این خبر بلافاصله مورد استقبال رسانه‌های رژيم صهيونيستي قرار گرفت و با انتشار جزئیات بیشتر و با هدف فضاسازی در آستانه روی کار آمدن دولت یازدهم، پوشش داده شد. این اتهام جدید منافقین به‌سرعت در خبرگزاری‌های غربی نظیر رویترز، خبرگزاری فرانسه و آسوشیتدپرس نیز به سوژه‌ای برای پروپاگاندا بر ضد برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران تبدیل شد. گروهک تروریستی منافقین که مدعی کشف این پایگاه زیرزمینی در حال ساخت شده است ادعا کرده اطلاعات دقیقی در دست دارد، همانند گذشته هیچ سندی در اثبات ادعای خود منتشر نکرده است.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.