سه هزار شهید و ۱۰ هزار جانباز سند افتخار ایلام است

استاندار ایلام با اشاره به رشادت‌ها و دلاورمردی‌های مردم ایلام در دوران هشت سال دفاع مقدس، گفت: بیش از سه هزار شهید، ۱۰ هزار جانباز سند افتخار مردم ایلام در ایران اسلامی است.

هادی نیوز:  قاسم سلیمانی‌دشتکی، استاندار ایلام در آیین تکریم از فرمانده سابق و معارفه فرمانده جدید سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام که با حضور جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: در دوران جنگ تحمیلی با دستان خالی اما با روحیه ایثار، جهادگری و سلاح ایمان به خدا در جنگ هشت ساله پیروز شدیم که در آن برهه دشمنان نتوانستند برای از بین بردن نظام کاری از پیش ببرند.

وی با اشاره به رشادت‌های مردم ایلام در این دوران افزود: این استان هشت سال جانانه از ایران اسلامی دفاع و دین خود را به نظام و انقلاب ادا کردند.
سلیمانی‌دشتکی با بیان اینکه این استان در دوران جنگ تحمیلی از توسعه جامانده است، یادآور شد: زمینه توسعه استان فراهم شده و باید همه با هم برای سربلندی و جبران عقب ماندگی ایلام تلاش کنیم.
وی ضمن تقدیر از همکاری ارزشمند فرمانده سابق سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت: سردار حسینی برای خدمت به مردم در همه عرصه‌ها حضور داشته و تشنه خدمت به مردم بود و باید از فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای اعتماد مجدد به این رزمنده مجاهد درعرصه‌ای خطیرتر تقدیر شود.
استاندار ایلام ادامه داد: در دوران خدمت ایشان خدمات بسیار خوبی در استان صورت گرفته است و یکی از افتخارات دوران خدمتم در ایلام همسنگر بودن با این سردار بزرگ بوده است.
در این آیین از زحمات سردار سیدصادق حسینی تقدیر و سرهنگ جمال شاکرمی به عنوان فرمانده جدید سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام معرفی شد.

ایکنا

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.