آیت الله خاتمی:اجلاس لهستان برگزار نشده شکست خورد

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اجلاس ضد ایرانی لهستان گفت: اجلاس لهستان هنوز برگزار نشده له شد و شکست خورد، دشمنان در صدد متقاعد کردن اروپایی‌ها برای شرکت در اجلاس بودند که با جواب منفی آن‌ها روبه‌رو شدند.

هادی نیوز: آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران  در مراسم عزاداری شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در مسجد جامع شهرستان قدس اظهار داشت: یکی از درس‌های نهضت فاطمه زهرا (س) فدا کردن تمام هستی و جان برای دین و طریق حق است و شهیدان ما نیز در طول انقلاب باارزش‌ترین هستی خود یعنی جان خود را فدای راه ولایت کردند و ایشان به ما آموخت که باید حقایق را افشا کرد و امروز نیز این وظیفه، تکلیف ماست.

وی با اشاره به تلاش دشمنان در منطقه افزود: دشمن در پی براندازی نظام است و وزیر خارجه آمریکا مانند گدای دوره گرد در منطقه با التماس میان کشورهای همسایه به دنبال هم‌پیمان برای سقوط نظام جمهوری اسلامی می‌گردد ولی به کوری چشم آن‌ها جمهوری اسلامی ساقط شدنی نیست.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اجلاس ضد ایرانی لهستان گفت: اجلاس لهستان هنوز برگزار نشده له شد و شکست خورد، دشمنان در صدد متقاعد کردن اروپایی‌ها برای شرکت در اجلاس بودند که با جواب منفی آن‌ها روبه‌رو شدند و برخی کشورهای عربی نیز که با ما اختلاف نظر و سلیقه دارند نیز از حضور در اجلاس خودداری کردند و اگر نشستی نیز برگزار شود همان حرف های تکراری و کهنه همیشه را می‌زنند.

آیت الله خاتمی بیان داشت: دشمنان در ۴۰ سالگی انقلاب به خیال واهی خود نمی‌خواهند مردم ایران جشن ۴۰ سالگی انقلاب را ببیند ولی امسال به امید خدا باشکوه‌ترین راهپیمایی ۲۲ بهمن را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در رابطه با ولایت باید همانند فاطمه زهرا(س) تولی و تبری داشت و کسی که ادعای دوستی دارد باید از دشمنان نیز بیزاری جوید اما بعضی‌ها از بردن نام نفوذ بیزار هستند و عنوان کردن این کلمه را صحیح نمی‌دانند که البته کسی که ولایت‌مدار باشد به این مسائل آگاهی دارد.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: حضور در صحنه یکی دیگر از وظایف و تکالیف به جا مانده از حضرت زهرا (س) است و اگر فاطمه زهرا از امیرالمومنین (ع) حمایت نمی‌کرد دشمنان تاریخ را تحریف می‌کردند و علی (ع) را به عدم حمایت حتی از سوی همسر متهم می‌کردند ولی حضور در صحنه فاطمه زهرا (س) از تحریفات آینده جلوگیری کرد و حضرت فاطمه (س) شناسنامه شیعه و راهی را که ما انتخاب کردیم راه فاطمه زهرا(س) است.

آیت الله خاتمی با اشاره به وظایف امروز بانوان خاطرنشان کرد: بانوان باید در عرصه انجام وظایف انقلابی با پاسداشت حریم عفاف و قانون فاطمه‌وار از نظام علوی حمایت کنند و متاسفانه بعضی‌ها امروز به نام حجاب خودفریبی می‌کنند.

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.