سردار نقدی:

آمریکا در همه شاخص‌های قدرت افول کرده است

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران گفت: آمریکا در همه شاخص‌های قدرت افول کرده و انقلاب اسلامی در تمام شاخص‌ها تقویت شده است.

هادی نیوز: سردار «محمدرضا نقدی» معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز دوشنبه در سیزدهمین جشنواره کتاب سال پاسداران اهل قلم که در دانشگاه افسری و تربیت پاسدار امام حسین (ع) برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: امام خمینی (ره) قرن حاضر را قرن قلب اراده ملت‌ها دانستند و انقلاب اسلامی آمد تا سلطه‌گری را تمام کند.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز، افزود: دشمنان ما با توطئه‌های فراوان تلاش کردند که انقلاب را از مسیر خود دور کنند و برای این امر، ترور، تحریم و جنگ به راه انداختند؛ اما امروز ملت‌های جهان، دیگر از آن‌ها نمی‌ترسند و مردم مظلوم یمن و غزه در برابر همه دشمنان ایستاده‌اند و هیچ ترسی از آمریکا ندارند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران با اشاره به تغییر رویکرد دشمنان در سطح جهان، گفت: امروز ابزار دشمن در جنگ با ملت‌ها، «فرهنگی» است. آن‌ها برای گسترش جهل از رسانه، فیلم و کتاب استفاده می‌کنند. آن‌ها با گسترش فرهنگ لیبرالیسم ۲۰۰ سال بر دنیا تسلط داشتند، اما امروز دیگر این تفکر شکست خورده و محصول پیاده‌سازی تفکر لیبرالیسم در غرب تعطیلی چندین روزه دولت آمریکا و تاسیس «وزارت تنهایی» در انگلستان و «وزارت گرسنگی» در آمریکا بود.

وی با اشاره به مسائل و مشکلات فراوان جامعه غرب گفت: آمریکا ۵۰ میلیون گرسنه و هزاران بی‌خانمان دارد؛ این‌ها نشان می‌دهد که تئوری‌های آن‌ها شکست خورده است؛ اما با وجود این، دست از دشمنی برنداشته و به فضای مجازی و رسانه برای فریب مردم روی آورده‌اند. متاسفانه برخی مسئولان کشور هنوز معتقد به فضای باز برای شبکه‌های اجتماعی خارجی و دست‌ساز صهیونیست‌ها در فضای مجازی کشور هستند و هیچ دلیل قانع‌کننده‌ای برای سخنان خود ندارند.

سردار نقدی با تاکید بر پیشرفت‌های انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد: ملت ما نقطه امید آزادی‌خواهان جهان است که توانسته در این ۴۰ سال آمریکا را به زیر بکشد.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه ادامه داد: آمریکا در همه شاخص‌های قدرت افول کرده و انقلاب اسلامی در تمام شاخص‌ها تقویت شده و کارنامه بسیار پر افتخاری داشته است، این در حالی است که ملت ما یک لحظه‌ی بدون تهدید، فشار، تحریم، جنگ و تهاجم فرهنگی را نداشته است.

سردار نقدی در پایان خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانیم این مسیر را همچنان با افتخار ادامه دهیم، بیش از هر زمانی نیازمند آگاهی و آگاهی‌بخشی هستیم و سپاه در این مسیر نقش بسیار مهمی بر عهده دارد.

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.