هزینه کردن از امام(ره) ممنوع

«نعيمه اشراقي» یکی از نوه‌های امام خمینی(ره)، که به نظر می‌رسد علاقه بسیاری به انتشار گفت‌وگوها و نظراتش در رسانه‌های اصلاح‌طلب و بعضاً ضدانقلاب دارد، در گفت‌وگو با روزنامه اصلاح‌طلب شرق، در ادعایی تعجب‌آور گفت:...

 

«نعيمه اشراقي» یکی از نوه‌های امام خمینی(ره)، که به نظر می‌رسد علاقه بسیاری به انتشار گفت‌وگوها و نظراتش در رسانه‌های اصلاح‌طلب و بعضاً ضدانقلاب دارد، در گفت‌وگو با روزنامه اصلاح‌طلب شرق، در ادعایی تعجب‌آور گفت: «قانون حجاب دستور امام نبود! قانون مصوب مجلس بود و نمایندگان آن مجلس، واقعاً نمایندگان مردم بودند و فکر می‌کنم این قانون در سال 1361 به تصویب رسید و حجاب اجباری شد. باید تحلیل هر مسئله‌ای را به زمان خاص خود ارجاع داد که در آن زمان، قاطبه جامعه خواستار حجاب و زمینه الزام‌دارنده آن بود که نمایندگان مجلس با توجه به ضرورت و اقتضای زمانی آن، به تصویب آن اقدام کردند. در آن دوره عموم کارهای مطرح و چشمگیر و حساس که در دولت یا مجلس تصویب و در مجاری خود اعمال می‌شد، تسامحاً آن را دستور امام تلقی می‌کردند»!

 

تحلیل‌:مبهم‌گویی درباره امام راحل(ره) بدترین شیوه برای اثبات دیدگاه‌های برخی افراد و جفا به آن رادمرد بی‌نظیر است و افراد مطلع باید در این باره ابهام‌زدایی کنند. با چنین اظهارات مخدوشی هم قانون ارزشش را از دست نمی‌دهد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.