تعیین تکلیف ضدانقلاب‌های فراری برای رئیس‌جمهور منتخب!

تلاش رسانه‌های ضدانقلاب برای فضاسازی و ایجاد فشار بر رئیس‌جمهور منتخب ایران همچنان ادامه دارد.

 

 

در همین راستا، علیرضا نوری‌زاده، جمشید چالنگی و محسن سازگارا (سه تن از اخراجی‌های صدای آمریکا) طی برنامه‌ای در تلویزیون «ایران فردا» به تعیین تکلیف برای دکتر روحانی پرداختند. نوری‌زاده خواستار این شد که «روحانی پیش از مراسم تحلیف در مقابل رهبر ایران موضع بگیرد» و «در انتخاب کابینه با رهبر هماهنگ نباشد.» وی که یکی از فعالان اصلی و خط‌دهندگان فتنه سبز به شمار می‌آید، افزود: «روحانی باید از خودش جربزه نشان دهد و اعلام کند نه‌تنها خاتمی باید در مراسم تحلیف باشد، بلکه موسوی و کروبی نیز باید حضور داشته باشند.»!

محسن سازگارا هم با بیان این ادعا که «اعتدالی که روحانی از آن دم می‌زند،در حال تبدیل شدن به مصلحت‌گرایی است»، خواستار اتخاذ مواضع افراطی از سوی رئیس‌جمهور منتخب مردم ایران شد.

این همه در حالی است که دکتر روحانی در مواضع خود پس از انتخابات، بر وفادار بودن به وعده‌های اعتدال‌گرایانه و دوری از تندرو‌ها تأکید داشته که همین امر موجب دستپاچگی و عصبانیت بدخواهان ایران و انقلاب شده است: بی‌تردید، کوتاه ماندن دست فتنه‌گران از کابینه یازدهم، این عصبانیت را بیشتر هم خواهد کرد. گفتنی است این سه نفر پس از سال‌ها جیره‌خواری در صدای آمریکا، پس از اینکه از این شبکه طرد شدند، ابعاد جالبی از دروغ‌پردازی‌های آن را افشا کردند! 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.