اعتراضات سخت فتنه‌گران!

«اکبر گنجی» از اصلاح‌طلبان فراری مقیم آمریکا در پایگاه اینترنتی رادیو فردا نوشت: ...

 

«اکبر گنجی» از اصلاح‌طلبان فراری مقیم آمریکا در پایگاه اینترنتی رادیو فردا نوشت: «محمد خاتمی در جلسات خصوصی گفته که در انتخابات 88 تقلب صورت نگرفته، مصطفی تاج‌زاده هم گفته تقلب مؤثر صورت نگرفته است. محمد موسوی خوئینی‌ها نیز پس از شنیدن گزارش علی‌اکبر محتشمی‌پور و عبدالواحد موسوی لاری در مجمع روحانیون مبارز درباره تخلفات انتخابات 88، در همان زمان با تظاهرات خیابانی مخالفت کرده و فعالان اصلاح‌طلب بسیاری از شهرها نیز گفته بودند که آرای خوانده‌شده واقعی بوده است.»

این اعترافات گنجی و همفکران داخلی و خارجی وی همان نکته کلیدی‌ای بود که مقام معظم رهبری هم در دیدار اخیر دانشجویان با ایشان بدان اشاره فرمودند. بدین مضمون که این حضرات در جلسات خصوصی می‌گویند که تقلب نشده، اما آشکارا حاضر نیستند تا به آن اقرار کنند! که این مسئله نیز حکایت از خوی منافقانه سران فتنه دارد! البته این‌ها می‌دانند که اعتراف علنی به این موضوع، سؤالات بعدی را به‌دنبال خواهد داشت؛ اینکه، پس چرا کشور را هشت ماه با بحران مواجه کرده و این همه خسارت را بر آن تحمیل کردند؟! گنجی همچنین در این یادداشت با انتقاد از هاشمی رفسنجانی نوشت: «انتخابات فعلی با همان وضعیت انتخابات سال 88 برگزار شد، حال آنکه هاشمی انتخابات اخیر را دموکراتیک‌ترین انتخابات دنیا قلمداد کرده است!»

 

تحلیل‌:از مجموع مطالب فوق برمی‌آید که در هر دو انتخابات قانون کاملاً رعایت شده و حق با نظام بوده؛ اما افراد براساس منافع شخصی و گروهی با آن برخورد کردند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.