شهرداری که خشم منافقین را برمی‌انگیزاند!

شهرداری شهر استکهلم در میدان اصلی این شهر در اقدامی اسلام‌دوستانه، بنرهایی را برای تبریک گفتن ماه رمضان نصب کرده که سبب خوشحالی مسلمانان این شهر شده است.

 

 این برای چندمین بار است که شهرداری پایتخت سوئد به‌طور علنی اقدام به ترویج اسلام می‌کند و باعث خشم عناصر ضداسلامی در این شهر شده است. این در حالی است که عناصر ضداسلامی که بیشتر از منافقان و ضدانقلاب‌های فراری هستند، شبانه این بنرها را در سطح شهر استکهلم پاره می‌کنند؛ اما صبح دوباره با بنر‌های جدید روبه‌رو می‌شوند!

گفته می‌شود شهردار این منطقه یک تازه مسلمان است که قصد دارد با این نوع اقدامات تبلیغی، اسلام را در بین مردم ترویج کند. گفتنی است که پخش اذان هم از سوی مدیریت شهری شهر استکهلم که این روزها به حیاط خلوت منافقین و عناصر ضدانقلاب تبدیل شده، آزاد است و مسلمانان به‌راحتی می‌توانند در این شهر به ترویج اسلام بپردازند که همین مسئله باعث خشم و ناراحتی خودفروخته‌های فراری شده است.

اخبار و تحلیل‌ها:یکی از علل اصلی مخالفت عملی با برنامه‌های اسلامی شهردار تازه‌مسلمان، این است که آن‌ها نگرانند تا عملکرد وی برای تازه‌مسلمان‌هایی که دارای منصب می‌شوند، الگو شود

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.