عقب نشینی ۱۰۰ روزه روحانی! + اسناد و عکس

دکتر حسن روحانی در حالی که در تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری مدعی شده بود: "راه حلهای کوتاه مدتی یک ماه و 100 روزه برای حل مشکلات ومعضلات اقتصادی، اجتماعی و سیاست داخلی و خارجی در دولت تدبیر وامید پیش بینی شده است" دیروز ۱۰۰ روز از مواضع خود عقب نشینی کرد!

 

دکتر حسن روحانی امروز در نخستین نشست خبری خود به عنوان رییس جمهوری ایران با خبرنگاران داخلی و خارجی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا که پرسید "قدرت خرید کارگران 50 درصد کاهش یافته است. در 3 دهه گذشته فاصله دستمزد کارگران و تورم به بهانه های مختلف دائماً افزایش یافته و شکاف عمیقی ایجاد شده. برنامه‌تان برای پرکردن شکاف چیست؟" گفت: بین افزایش دستمزد و تورم وقتی فاصله ایجاد می شود یعنی فشار به زندگی روزمره مردم و بخصوص کارگران. دولت مصمم است این شکاف را پرکند. اما اینکه زمان‌بندی برنامه چطور خواهد بود وابسته به بررسی‌هایی است که انجام خواهد گرفت. در طول 100 روز اول همکاران من وضعیت واقعی کشور را به تدریج برای مردم بیان خواهند کرد که مردم بدانند وضع اقتصادی کشور چگونه است و مشکلات کشور چگونه است.


روحانی برای عقب نشینی خود البته از رسانه ها هم مایه گذاشت و اینطور راه را برای عقب رفتن از مواضع پیشین خود باز کرد: البته در این 100 روز هم برنامه هایی تقدیم و اجرا خواهد شد. اینکه برخی رسانه ها گفتند در 100 روز اول فقط گزارش کار تهیه می شود اینطور نیست. بلکه همزمان اقداماتی هم در زمینه اقتصادی اجتماعی فرهنگی و حتی سیاست خارجی و داخلی انجام خواهد شد. در تدوین کارگروه ها همه برنامه های کوتاه مدت و میام مدت و بلند مدت تدوین کرده اند. برنامه 100 روزه و 6 ماهه و سالانه داریم. در این زمینه هم اقداماتی خواهد شد اما اینکه کی این شکاف کاملاً پر میشود بستگی به بررسی ها دارد. اما اصل این به عنوان یک هدف مدنظر خواهد بود.

 حسن روحانی در حالی که در تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری مدعی شده بود: "راه حلهای کوتاه مدتی یک ماه و 100 روزه برای حل مشکلات ومعضلات اقتصادی، اجتماعی و سیاست داخلی و خارجی در دولت تدبیر وامید پیش بینی شده است" امروز ۱۰۰ روز از مواضع خود عقب نشینی کرد.

 

روحانی چند روز قبل از انتخابات در مواجهه با دوربین شبکه یک تلویزیون اعلام کرد: «برای مشکلات اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و سیاست خارجی، برنامه یک ماهه و 100 روزه نیز وجود دارد. ما می‌توانیم در زمان کوتاه تحول اقتصادی به وجود آوریم و با ایجاد یک دوره تنفس مشکلات را حل کنیم.»

حسن روحانی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به برنامه دولت تدبیر و امید برای حل مشکلات کشور گفت: راه حلهای کوتاه مدتی یک ماه و 100 روزه برای حل مشکلات ومعضلات اقتصادی، اجتماعی و سیاست داخلی و خارجی در دولت تدبیر وامید پیش بینی شده است که با این برنامه ما می‌توانیم در یک فرصت کوتاه شاهد تحول اقتصادی باشیم.

 

تصاویر سایت روحانی:

عقب نشینی ۱۰۰ روزه روحانی

عقب نشینی ۱۰۰ روزه روحانی

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.